Wednesday 1 January 2014

kisah Aku 1


..... daripada bandar ipoh, aku berpindah semula ke Johor. Bersekolah tingkatan satu di sekolah yang berada bebetul di tengah bandar JB. Sekolah aku tak campur, semua lelaki. Tapi di sekolah ini juga aku mula mengenali rupa air mani! Rase geli pun ada, tapi yang pasti masa dia keluar..., tuhan aje yang tau, nikmat! Mulanya aku tak tau apa itu onani. Semuanya gara kawan! bayangkan waktu tue..... baru tingkatan satu! Dengan kawan2 jugalah aku dihidangkan dengan bahan2 lucah, dulu mana ada internet berleluasa macam sekarang. Cuma buku2 prono, baik dalam bahawa inggeris atau melayu siap ngan gambar sekali. Sehinggalah aku ke tingkatan 5, tak perlulah aku bagi tau entah berapa kali aku dah keluarkan air mani aku. Kehidupan di kampus..... erm.... bab belajar tak payah aku citer, kalau bab sex, rata2 semuanyer "pandai makan pandai simpan" . Aku memulakan kehidupan bekerja di sebuah jabatan kerajaan, dan pada malamnya aku bermain muzik secara sambilan.... alhamdulillah.... lumayan jugak. Dipendekkan cerita aku ditawarkan bekerja oleh seorang taukeh syarikat perkapalan di PG. Di PGlah aku mula mengenali "PEREMPUAN". Mas, Yati, Zura, Ana, Ani, Ina dan banyak lagi.......semua bekerja di sebalah menyebelah atas bawah satu bangunan tempat aku keja....


Hani, itu nama yang aku berikan pada perempuan yang sorang ni. Berbangsa cina, itu pasal aku bagi nama melayu kat dia, dia orang Melaka, jadi cakap melayu macam air, so lebih mesra la aku, macam cakap ngan orang melayu jea rasenya. Perkenalan kami bermula di tempat makan. Dia tertumpah air masak kat baju aku. "ooppsss, i'm sorry..... i'm sorry.... " berulang kali dia mintak maaf, bila dia tau aku melayu, langsung dia minta maaf cakap melayu..... dan dari situlah aku terpikat ngan cara dia cakap! wow amoi ni, cakap melayu best....! berlangsung hampir 4 bulan baru aku tau dia baru putus ngan pak we cina dia masa kat melaka. Itu pasal dia cari kerja kat tempat lain.... Satu yang aku puji bangsa cina ni, memang betul, kalau dia dah suka pada satu orang, memang dia manja pada orang tue aje, sepanjang 4 bulan tue jugaklah aku rasa diri ini dimanja sesangat! bibit cinta mula timbul namun aku sedar bahawa kami berlainan bangsa dan banyak yang perlu aku pikir..... ape lagi dengan keluarganya yang cukup pantang dia berkawan ngan budak melayu. Aku tak kisah tue semua..... , Satu hari aku jemput dia balik kerja dan terus antar ke rumah yang dia sewa. Satu rumah ada 4 bilik, dia sewa bilik - master bedroom, sebab senang, siap ada bilik air...Selalu aku cuma antar dia dan balik, ini kali pertama dipelawanya aku untuk masuk dan dibuatkannya air. Selesa jugak bilik ni, satu katil queen, satu sofa untuk memuat 2 orang duduk, peti tv. Dia suruh aku tunggu manakala dia mandi....."Emmm..." tue je aku jawab. Aku duduk sambil tengok tv, tak lame hani pun keluar bilik air dengan memakai tshirt besar sampai kelutut. trus duduk sebelah aku.... bau badan orang keluar bilik air ni memang best....tetiba dia menyandarkan kepalanya ke dadaku..... "Bee, hani nak cakap sikit......" itu panggilan dia pada aku, kena la tue kononnnn, dia honey, aku bee!! hani berterus terang ngan aku bahawa dia tak mungkin dapat untuk "sampai ke hujung" dengan aku, cukup la kita kawan saja, dan memang itu tujuannya datang ke JB, untuk cari duit, bukan cari pak we! Itu pintanya.....Memula aku terkejut gak, tapi masa tue aku cuma layankan aje ape yang dia cakap. aku cuma diam ...... kami tak berbicara sepatah kata pun selepas tue, tangan kanannya memeluk erat pinggang ku..... terasa buah dadanya melekap kat pinggang ku - keras tapi lembut ( macammane tue...), yang kat dalam seluar tu dah mula berdenyut, aku cuba tahan..... Tau tak apa rasenya bila seorang pompuan tertidur kat pangkuan kita lebih2 lagi kepala dia kat dada kita........bangganya, sayangnya, mesranya, romantiknya..... semua ada, laaa... tetido rupanya amoi nih! dengan perlahan aku mengusap kepalanya lalu ku cium mesra rambutnya.... semakin berdenyut pulak senjata aku......Perlahan2 aku mengangkat kepalanya, mataku mula jahat, menjeling ke arah kolar tshirt yang menampakkan pangkal buan dada hani. aku baringkan dia di sofa tue jugak, nak angkat ke katil takut terjaga! nyenyak betul.... penat agaknya....naluri lelaki,,,,, biaselah, ku tatap wajahnya dari hujung dahi melurut hingga ke dagu dan lantas ke dada hani. Nafsuku mula melonjak. Senjataku mula mengeras! Aku mendekati semula hani yang dalam keadaan terlentang, dadanya yang membukit membuatkan aku tak lepas pandang di situ. Aku merapatkan muka ku ke muka hani, dengan perlahan aku mencium dahinya, lama agak lama di situ, tangan kiriku mula menjalar ke leher hani dan terus ke dadanya. Aku cuba meramas manja buah dadanya..... perlahan..... ciuman ku singgah ke bibirnya. Tetiba aku teringat yang malam nanti aku kena gi keja - perform lagi. Cis, aku terpaksa padamkan naluriku..... aku cuma melepaskan satu ciuman di tengah2 dada hani. Dengan perlahan aku meninggalkannya nenyak tidur........

Satu yang aku tak gemar dengan hani, dia ni sosial sikit...... aku pun tak le baik sangat..... tapi sosial dia tue lain macam..... pernah dia kata.... asalkan dia pandai jaga diri.... everything ok..... "hollywood" itu password dia. time dia hollywood, masa tue le dia minum, masa tu la dia cakap merapu!
Pub yang paling terkenal di JB terletak dalam hotel 5-bintang dan di situlah tempat aku main muzik, selalunyer klu ladies night memang happening kat sini. Bermacam jenis pompuan boleh nampak, cina, india, melayu, pino, mat salleh, semua ada. Malam tue hani datang ngan kengkaqan dia, fuh!! punyerlah seksi.....! Terlupa lak aku nak citer....klu nak bayangkan rupa badan hani ni lebih kurang ngannn... sapa eak? ahhh budak astro saper tue .... hani bani? yer ke..... aku pun x tau nama dia, tapi tang muka biase la... muka cina..... agak 4 segi sikit.....!.putih melepak! biasa la tue......jarang aku nampak orang melayu kita yang melepak kecuali mek2 kelate!! selalunya juga klu malam2 ladies night ni band boy memang cukup suka, stage dressing memang mengancam, gear menggoda la konon..... malam tue jugak merupakan malam paling hollywood bagi si hani! dia minum sampai mabuk! entah ape kejadah masalah kat tempat keja agaknya.... tak payah aku citer gelagat dia masa kitaorang performed kat stage. memang jeles! tapi rule - memang tak buleh bawak hal2 luar naik atas stage! abis jam 1.30pagi, lepas switch-off semua instruments aku dapatkan dia yang terduduk di satu sudut, katanyer memang dia nak tunggu aku dapatkan dia..... sambil terus mendapatkan aku, bertalu-talu juga dia mencium bibirku! dan menarik aku sampai aku pun terduduk sama, lantas dia dengan beraninya trus duduk di pangkuan ku....trus bibirnya memaut bibirku, naik tersipu2 aku dengan band boy lain..... bau arak jangan cakap! nak termuntah pun ada......ni sah kes mabuk la nih!!! tapi bau badannyer membuatkan aku ter-switch on nafsu aku! padahal si hani tengah berpeluh gila! mungkin sebab dia bertandak macam nak rak tadi...... baru aku sedar si hani tak memakai apa2 disebalik baju dia! suasana air-con dalam pub mungkin membuatkan putingnya mengeras dan mencucuk dadaku ketika dia memeluk aku tadi.... "ayang..... hani tak nak baliklah.... penat... lagipun besok tak keja....." manja jea bunyi nyer....ah sudahhh......"tak pe, u naik kat bilik i dulu, rehat, lepas u ok baru balik, i antarkan ok?" aku cuba bagi alasan tak mau bersamanya sampai matahari terbit sebab aku masih kena keja pagi tue...... aku sengaja menghabiskan masa dengan hani kat sudut tu agar band boy yang lain beredar balik ke bilik memasing.

Bila aku rase line clear, aku pimpin tangan hani menuju ke lif. Dalam lift kelihatan jelas cuaca diluar gelap menandakan nak hujan. sesekali nampak terang semua bangunan bila terpancar kilat. kat dalam bilik, aku suruh hani duduk dulu dan aku tukar pakaian, cepat2 aku masuk bilik air untuk bilas badan, tak sampai 5 minit aku bukak pintu si hani dah terpacak kat depan pintu bilik air! kepalanya tunduk kebawah tapi matanya menjeling ke atas memandang ku, macam ala-ala citer antu gitu.......... loh naper pulak budak ni...tapi dia masih berpakaian lengkap seperti tadi... hani terus menolak aku masuk semula ke dalam bilik air, langsung dia termuntah!!! ish..... tuhan jea yang tau bau dia. tangannya terus membuka paip shower dan dengan baju2 sekali dia basahkan tubuhnya.....aku cuma memandangkan gelagat hani, kesian pun ada, terpikir lak aku, baju dia dah basah macamana nak balik nanti..... hampir dua minit dia membasahi dirinya.... aku masih lagi melihat gelagatnya. tetiba, hani membuka bajunya dan terus sekali melucutkan kain nipis yang menutup ciputnya...... meremang bulu roma aku! Inilah kali pertama aku tengok pompuan mandi bogel "live" depan mata aku! ciputnya tak berbulu langsung, mungkin dicukurnya.....tanpa menoleh kearah ku, dia menghulurkan tangannya seperti memanggil aku datang kepadanya. Aku masih lagi berdiri di situ...... aku rasa hani dah perasan yang batangku dah mula mengeras disebalik tuala yang melilit pinggang ku. Perlahan2 aku melangkah masuk semula ke bilik air mendapatkan hani, dia mengangkat mukanya sambil tersenyum....dah dengan sekali sentap tangan hani berjaya melucutkan tuala yang melilit pingganku..... apa lagi..... keadaan terbalik, aku macam kena rogol ngan dia! sambil tangan kanannya terus meramas batang aku, bibirnya memaut bibirku, tangan kirinya terus menggosok-gosok dadaku. kami basah bersama dihujani air suam dari shower. Nafsuku terus memuncak.... Aku beranikan diri, memeluk erat sambil berkulum lidah antara kami, tanganku tak tentu arah, meraba, meramas, menguis...... tetiba hani menyangkung menghadap batangku yang tegang, aduh........ inilah kali pertama kurasakan batangku dinyonyot perempuan! ngilu bukan kepalang! aku mula khayal dengan permainan hani, eemmm.... emmmmm.... emmmm.... tue saja suara yang aku dengar keluar dari mulut hani. tetiba timbul rasa kesian pada dia, ku tarik tangannya supaya berdiri, ku peluk manja dirinya, lalu ku ajak dia keluar dari bilik air........ dihujung kaki katil aku dudukkan hani. Dengan berdiri lutut, aku kesatkan air mandian disegenap tubuhnya. Batang ku masih berdiri tegak. sambil2 tue jega aku mengesat badaku sekali. Batangku semakin mengeras, sambil mengesat tubuhnya sengaja aku meramas manja tetek hani, mengerang manja dia bila aku buat macam tu. Tetiba hani bersuara..... "Bee...maafkan hani..... Kenapa pulak? Hani dah buat Bee macam ni...... Buat apa? " hani trus menumbuk manja dadaku lalu berbaring terus, nafsuku makin memuncak. melihatkan tetek hani yang menonjol dan ciputnya yang licin membengkak. Aku teruja..... lantas aku naik juga ke katil dan terus meniarap di sebelahnya.

No comments:

Post a Comment