Saturday 4 January 2014

Asmah Bini Muda Yang Menawan



Aku ingin menceritakan pengalaman ku, berkenaan dengan peribahasa yg disebut diatas. Aku teringat kisah ini bila anak ku bertanya maksud peribahasa tersebut. Lantas pagi ini di pejabat ku, aku mahu berkongsi pengalaman yg kulalui mengenai ada ubi ada batas namun bagi maksud cerita ini adalah ada budi body di balas…

Ianya berlaku sekitar 2 tahun lepas iaitu pertengahan tahun 2000, dimana pada waktu itu aku sedang melaksanakan kerja di putrajaya, dan aku tinggal di sekitar kawasan KLIA. Aku suka pergi melawat projek ku menaiki pajero kerana ianya boleh ku bawa sehingga kawasan offroad.


Pada petang tersebut, aku dalam perjalan balik ke rumah dari putra jaya dalam keadaan hujan melalui lebuhraya sambil mendengar lagu-lagu dari dendangan Ramli Sarip..aku terpandang pasangan sedang menolak motosikal dalam hujan tersebut. Bila aku melintasi pasangan perempuan nya, aku terpandang dia sedang mendukung seorang bayi ....serta merta rasa kasihan kepada pasangan tersebut timbul di hati ku kerana terpaksa mengharungi hujan bersama bayi. Aku lantas memberhenti kan kenderaan ku walaupun dah agak jauh terbabas.





Setelah kudekati rupanya memang mereka menghadapi masaalah dengan motosikalnya dan bayi yang dikendong menangis dan hanya berpayungkan baju hujan. Aku menawarkan diri membantu dan ku ketahui si suami bernama Rahmat dan isterinya Asmah sementara anaknya yg baru berumur 13 bulan bernama Azim. Ternyata mereka menerima. Lalu ku buka kan pintu penumpang sebelah hadapan meminta isterinya duduk dihadapan, namun isterinya tak mahu dan aku jelaskan bahawa aku terpaksa melipat kerusi belakang untuk membolehkan motosikal suaminya di masukkan kedalam pajero. Akhirnya dia setuju..dan aku terpana bila Asmah membuka topi keledarnya…ermm cantik dengan kulit putih , rambut hitam berkilat separas bahu serta beralis hitam dan lebat. Terdetik kata hati ku kenapa lah dapat suami yang cam pekerja ladang jer ni..dan aku anggarkan umur Asmah sekitar 25 tahun aje.Sedangkan suami nya kurasa dah dekat 40. Aku tersedar dari merenung Asmah bila anaknya menangis lagi. Aku terus menghampiri Rahmat meminta dia tunggu kejap di belakang kenderaan ku untuk aku menarik hook kerusi belakang supaya dapat di lipat..dan aku beralih kesebelah pemandu. Ketika aku membuka pintu sebelah pemandu , sekali lagi aku terpegun, kerana Asmah sedang mengangkat branya untuk meyusukan anaknya dan secara tak sengaja aku terpandang teteknya yang putih serta pejal dengan puting yg masih kelihatan kecil dan berwarna agak gelap.


“Encik ..tak tau malu ke!” Asmah menegurku dengan nada marah namun tidak kuat suaranya. “kalau encik hendak menolong buat lah cara menolong, bukan ambil kesempatan cam ni” sambil dia berusaha menutup bahagian tubuhnya yg terdedah. Gumam nya lagi dengan nada yg masih marah.


“Maafkan saya, saya tak sengaja ternampak..!” Balas ku


“Dasar lelaki suka ambil kesempatan …. tak kira bini orang ke anak dara..!” gumam nya terus..namun kata-katanya membuat aku agak marah.


“Saya menolong awak bukan kerana nak ambil kesempatan kat awak, saya pun tak tau rupa paras awak sebab tadi awak pakai helmet! Saya berhenti nak tolong awak bila saya nampak bayi yang awak gendong. Sebab saya pernah rasa situasi macam awak alami sekarang. Kerana itu saya simpati dengan awak. Kalau awak rasa saya megambil kesempatan, awak boleh turun dari kereta saya , tapi tinggalkan anak awak dalam kereta ni jangan sampai kena hujan..nanti demam.” Tegas ku dalam geram dan marah


“Dan kalau awak marah atas apa yg saya buat tadi saya dah minta maaf, kerana pada saya awak bukan saja cantik diluar malah didalam pun sama, kerana itu saya terpaku tadi bila awak mula buka helmet awak ,dan sekali lagi bila saya terpandang …” sambung ku , namun aku tak berani meneruskan kata-kata ku.


“Apa maksud encik dalam pun sama?” tanyanya pula tapi masih dalam keadaan tegas.


“ Tak de pe…!” jawab ku sambil terus memusing badan untuk kebelakang membantu suaminya pula.


“Encik!”sebelum sempat aku melangkah.


“Encik! Maafkan saya kerana menyangka encik bukan bukan..” katanya dalam nada yang lembut.


“Tak pe lah…” katanya sambil berpusing menghadapnya kembali..


“Bagilah anak awak tu susu..biar berhenti tangisnya..!”kata ku


Dalam pada itu dia mengangkat bajunya keatas dada dan menyelak sebelah lagi tetek ..maka tertayang lah dengan jelas seluruh teteknya yg cantik itu.


“Encik tak boleh lama ..nanti suami saya tau!” membuat aku terkejut dan segera meninggalkan nya kebelakang pajero ku.


“ok Rahmat..jum kita angkat masukkan lam pajero..” hampir tak muat nak masuk , namun setelah berusaha akhirnya dapat juga memasukan moto mereka kedalam pajero walaupun pintu belakang tidak boleh ditutup. Rahmat bersetuju untuk memegang pintu tersebut.


“Nak bawa kemana ni”Tanya ku pada rahmat “Ermm tak tau le..”jawab Rahmat. Maka aku mencadangkan untuk kuhantar ke kedai moto kawan ku dan dia bersetuju.


Sepanjang perjalanan ke worksyop tersebut , sempat juga aku menjeling jeling kearah Asmah yg sudah tak kisah dengan kenakalan mata ku keatas teteknya yg sedang di hisap oleh anaknya.


“Encik..jangan asyik pandang tu aja..nanti terbabas nanti..lagipun saya malu tauuu…!!!” katanya separuh berbisik.. Saya hanya mampu tersengih.


Bila sampai di woksyop hujan dah turun ngan lebat…. sekali lagi saya menawarkan diri untuk menghantar anak isteri Rahmat balik. Asmah nampak keberatan namun akhir nya setuju setelah di pujuk oleh Rahmat. Akhirnya aku berkesempatan bersama Asmah dan anaknya tanpa kehadiran suaminya.


Setelah hampir 5 minit berlalu akhirnya aku memberanikan diri bertanya dimana sebenarnya umahnya.


“eh ingat kan encik tau..”katanya…rupanya umah nya masih jauh dari tempat aku tinggalkan suaminya tadi. Lebih kurang sejam setelah keluar dari Highway.


“Kalau menyusahkan encik, saya boleh turun disini.. lagipun suami saya dah percaya kat encik kan..!”katanya seolah menyindir aku.


“Awak masih tak percaya kat saya?” saya bertanya dia lagi.


“Entah lah…tadi jer dah saya terpaksa bayar dengan ..” gumamnya


“ini pulak hantar sampai rumah…”


Aku terus memberhentikan kereta.. “ooo tadi yg awak tayang tetek awak tu, awak rasa itu sebagai bayaran untuk pertolongan saya?” kata ku dengan nada geram.


“Awak tau tak!”


“Awak tu cantik..dan saya lelaki normal..kalau saya nak buat jahat..sekarang saya boleh buat..sape nak tolong awak? Kita kat tempat tak de org sekarang ni. Sekeliling kita ni estate.” Kata ku dengan nada geram.


“Saya tak minta pun awak buka bra awak..tayang tetek awak yg memang pada saya cantik..dan awak yg buka sendiri kan..”


“Saya dah beristeri..dan saya punya kedudukan serta kewangan yg cukup..buat apa saya nak paksa orang hanya nak tengok tetek..terus terang saya cakap..dengan kecantikan yg awak miliki tu..bukan saya saja yang ingin menikmati tubuh awak..malah ramai lagi yang saya pasti kepingin nak rasa tubuh awak. Dan saya hari ni punya kesempatan itu sekarang. Tapi bukan itu cara saya..sebab pada saya untuk menikmati tubuh seorang perempuan walau secantik mana pun tak kan ada keseronokan kalau di paksa alias rogol..! paham puan Asmah!”kata saya dengan geram.


“Pn Asmah jangan risau..saya tak kan minta awak tayang tetek awak lagi.Awak akan saya hantar balik kerumah awak dengan selamat.”


Aku teruskan kan memandu tanpa menghiraukan nya lagi. Dan sepanjang hampir 45 minit untuk sampai kerumahnya..kami hanya membisu dan aku langsung tidak menghiraukan nya dan hanya bertanya rumahnya bila telah sampai ke kawasan rumah yg disewa. Kawasan rumah sewa nya terletak dikawasan hujung kampong dan agak sunyi. Dengan kedudukan antara satu buah rumah ke satu buah agak jauh


Sewaktu sampai hujan masih turun dan bertambah lebat. Aku terpaksa memberhentikan kereta ku lebih kurang 20 meter dari rumah nya kerana kereta tidak boleh sampai kedepan pintu rumahnya.Ini kerana untuk kerumahnya terpaksa mendaki sedikit. Hujan yg lebat menyebabkan aku menghulurkan payung kepada nya agar anak nya tidak ditimpa hujan dan sementara aku terus menunggu di kereta sambil memerhatikan Asmah menaiki tangga tanah yang nampak nya licin akibat hujan. Sekoyong koyong aku melihat Asmah seolah olah hilang kesimbangan badan di hujung pendakian nya. Bila aku lihat dia membuang payung dan cuba mencapai anak pokok bunga yang ada di tepi tebing, mengesahkan yang Asmah memang hilang kesimbangan badan, dia berpaut untuk mengelakkan jatuh bersama bayinya. Aku terus melompat keluar dari kereta ku dan mendaki untuk membantu nya, namun tindakan ku agak lewat, Asmah terlepas pegangan pada anak pokok lalu mengelunsur turun menuju kearah aku yang sedang naik. Bila bertembung, aku juga kehilangan keseimbangan badan lalu kami sama sama jatuh terduduk di tanah , aku dibawah sekali, seluruh belakang tubuh Asmah di atas tubuh ku, namun nasib baik bayi nya masih didalam pelukan, menangis terkena air hujan. Terkial kial aku cuba bangun, walaupun badan Asmah kecil sahaja namun kerana keaadaan yang begitu menyebabkan aku agak susah untuk bangun begitu juga Asmah.


Setelah kami dapat berdiri aku ambil bayinya yang dah kuyup di dakapannya , terus melarikan ke pintu rumahnya. Aku biarkan asmah naik sendiri, sambil aku cuba memujuk bayinya yang menjerit menangis.Waktu ini baru aku perasan suasana persekitaran yang agak sunyi kerana tidak banyak rumah disitu. Asmah membuka kan pintu dan aku terus membawa masuk Azim kedalam dan membawa ke bilik air dan aku siram seluruh tubuh bayinya walau aku tau ianya sejuk namun ianya dapat membantu bayi tersebut supaya tidak mendapat demam.aku terus meminta tuala, baru ku sedar yang Asmah hanya memerhati sahaja perbuatan ku itu, dan dia macam tersentak dari lamunan bila aku meminta tuala untuk bayinya. Kelam kabut dia mendapatkan apa yang kupinta.lalu ku arahkan dia keringkan tubuhnya dan ganti pakaiannya yang basah dulu sementara aku menguruskan anaknya. Setelah selesai aku serahkan Azim padanya dan minta memberikan susu serta selimutkan bayinya dengan selimut tebal. Aku masuk semula kebilik air untuk membersihkan pakaian ku yg kotor kerana terlentang ditanah tadi. Setelah aku rasa bersih dengan pakaian basah tu aku pun berniat untuk balik, tapi aku lihat lantai rumah nya penuh dengan kotoran tanah dari pintu depan sampai kebilik air. Aku cuba mencari kain untuk mengelapnya serba sedikit sebab kotoran tersebut berpunca dari aku.


“ saya balik dulu pn Asmah..” kataku dari ruang tamu kerana asmah tentu berada didalam bilik sedang menyusukan anaknya.


“kejap bang..’katanya, pelik sikit aku dengar panggilannya , kerana dia memanggil ku abang.


“tak pelah ..tidurkan budak tu…saya nak balik ni ..lagipun dah kuyup ni..”kataku lagi.


“abg ..kejaplah” katanya lagi di muka pintu bilik nya.dengan hanya berkemban dan bahunya di tutupi tuala.


“dah tidur budak tu?” Soal ku, dia hanya menganguk lalu..


“nah…abg keringkan lah badan tu dulu…buka pakaian tu ..mah bersihkan..” katanya sambil menyuakan tuala kepada ku.


“eh tak payah lah..bukan ada baju lain nak pakai pun kalau badan kering .. tak pe ..” jawab ku


“baju abg kotor tu kat belakang..mah bersihkan sikit, pastu masuk dalam mesin basuh keringkan tak delah lencun macam tu… lembab je kann.. .. nah ambil taula ni. Buka baju tu..” arahnya pada ku.


Aku jadi termanggu… dan seperti pak turut pulak bila dia pegang tangan ku dan menarik tubuh ku ke bilik air semula. Aku hanya menurut dan sewaktu aku membuka baju baru aku teringat, injin kereta ku belum kumatikan, pintu keretaku tak bertutup, sah banjir dalam kereta akibat hujan lebat ni. Dengan hanya berseluar aku meluru keluar lalu bertembung dengan Asmah didepan biliknya secara berdepan , akibatnya kami sama sama terhumban ke sofa yang terdapat disitu.Kali ini aku pula menindihnya. Kami diam agak lama dalam keadaan begitu, sehingga lah aku tersedar yang Asmah mengerang kesakitan kerana aku jatuh menghempap tubuhnya.


“ma..maafkan saya. .. tak sengaja” kataku sambil bangun


“sakit ke..’ soalan bodoh ku keluar.


Asmah hanya senyum kelat dengan soalan bodoh ku itu.


Sewaktu bangun itu lah aku terpadang satu pemandangan yang membuat aku hilang sejuk tubuh ku. Kainnya terselak hampir mempamirkan segitiga larangan Asmah, namun seluruh peha nya telah terdedah, memperlihatkan pehanya yang putih gebu dan padat berisi, kata bidalan betis bak bunting padi. Ikut hati mau je aku terkam peha tu.


“abgggg…terkeluar biji mata tu karang..” tegurnya membuat aku malu sendiri, namun aku belum mengalah,


“maaf ye.. terlanggar..dan dan ternampak rugi tak tengok ..maaf lah ye.” pohon ku lagi.


“Nak kemana kelam kabut ni..macam nampak hantu je..?” soalnya.


Soalnya membuat aku tersedar tujuan ku berlari keluar, tanpa berkata apa-apa aku tinggalkan asmah termangu sendiri untuk menyelesaikan kerja ku.






Setelah mematikan engine kereta dan mengunci pintu nya aku balik semula kedalam rumah dan terus menuju kebilik air, Asmah sedang membilas bajuku. Dia tidak perasan kehadiran ku dibelakang nya, aku gunakan kesempatan ini meneliti tubuhnya yang hanya berkemban. Memang cantik, Punggung padat , ukuranku sekitar 38, bulat dan padat, pinggang pada pengalaman ku tak lebih 26 dan dada pasti sebab aku dah lihat dan merasa dia menongkah dada ku tadi, pastinya 34 atau 36b. Kulit nya memang putih, adik kecil ku serta merta bangun bila melihat belakang tengkuknya dengan anak rambut yang halus begitu putih menyelerakan untuk di kucup. Itu sebab wanita digalakkan memakai tudung dan berambut panjang untuk menutup bahagian yang boleh menaikkan syahwat lelaki.


“ehemmm..’ sengaja aku berdehem untuk menyedarkan Asmah akan kehadiran ku.


Dia menoleh kerah ku…


“abg ngendap mah ye..berapa lama dah kat situ..? soalnya


“baru je…” bohong ku..


“dah buka seluar tu ..mah boleh basuh sekali ngan baju ni..” arahnya..


merasakan asmah sudah agak selesa dengan ku, aku sengaja hendak menyakatnya. Dengan selamba aku membuka butang seluar dan melurutkan zip seluar ku di depannya.


“eeeeeeeeeeiiiiiiii..tak malu lah abg ni..pakai le tuala tu dulu… tak pun masuk sini… abg mandi dulu seluar tu letak je kat situ.. nanti mah basuh” katanya.


Aku pun masuk menutup pintu dan mandi. Keluar hanya bertuala, Asmah telah menunggu ku di meja dapur dengan kain pelikat dan sehelai kemeja t milik suaminya, lalu di hulurkan kepada ku.


“Mah dah buat kopi panas untuk abg.. mah nak basuh seluar abg dulu ngan mandi..” katanya sambil berlalu ke dalam bilik air. Aku memakai pakaian yang diberi di dapurnya sahaja.


“Bagus jugak ada kopi panas sejuk sejuk ni, cam tau tau je dia ni lah..” gumam ku sendirian sambil aku mengintai anaknya di bilik sewaktu melintasi bilik tidurnya. Nyenyak sunguh tidur si kecil, dan kesempatan itu ku teliti bilik tidur asmah, kemas sekali walau hiasannya ala kadar sahaja. Cukup berbeza ngan bilik tidur ku penuh dengan berbagai perabot hasil usaha isteriku menghiasnya..


Titttt…ttiiittttttt.tittttt..tittt… tetiba telepon bimbit ku berbunyi.


“brother ..camne ni mahal nak buat motor mamat ni, motornya cam masuk air le..” kata member ku yang membaiki motor suami Asmah.


“kenapa .. ermm mamat tu dah ko tanya boleh tak dia sattle kan tu..” kataku pula.


“ ni masaalahnya..dia ada berapa sen je..suruh aku bagi idup je..mane leh, nak kena sevis buka semua tu..” katanya lagi


“lama ke..dan berapa” Tanya ku lagi


“tiga empat jam le dan dekat dua tangan besar tuu..”jelasnya ..


“gini lah ..ko buat je lah.. suruh je dia tunggu.. tang kosnya ko ambik berapa dia ada, jangan ko cakap lak berapa kos sebenar, ko cakap yg dia ada je, selebihnya aku tanggung lah…amacam boleh tak..” terangku pada lan Rempit.


“ok lah kalau cam tu brother…” jawabnya.


“sape tadi tu bang..” tetiba Asmah bersuara dibelakang ku.


wow…Asmah nampak mengiurkan dengan hanya bertuala, mempamerkan pehanya yang gebus serta pangkal buah dadanya yang padat membusung menongkah tuala, membuat aku menelan air liur.


“abggggg….org tanya ni… lain pulak ditengoknya . tak penah tengok ke?” Katanya sambil berlalu kebilik nya.


Baru kesedari, Asmah telah berlainan melayani ku. Memanggilku dengan panggilan abang, tidak lagi malu malu walau hanya berkemban singkat begitu. Ini semua membuat aku rasa amat keliru. Mana tidak nya diawal perkenalan yang baru beberapa jam tadi dia begitu marah bila aku melihat tubuhnya, kini seolah seolah sengaja menayangkan keindahan tubuhnya untuk tatapan ku.


“menung jauh nampak… ingatkan apa tuu..” soalnya yang telah duduk di kerusi berhadapan dengan ku. Aku tak sedar bila dia sampai dan duduk. Ku renung dirinya yang dibaluti pakaian tidur jenis baju kelawar.


“cik abanggg..mah tanya ni.. dari tadi satu pun abg tak jawab ye.”ulangnya


“errrrr… apa dia..”kataku semula.


“ermm apa lah yg dilamunkannya tu…” balasnya


“org tanyaaa.. kenapa termenung sampai org duduk kat sini pun tak sedar?” sambungnya.


“oo membayangkan tubuh mah tanpa sehelai benang pun..mesti cantik kan..kan ..kan!” aku cuba bergurau, akibatnya sebiji kusyen melayang ke muka ku.


“hehehhe sorry gurau je …sebenarnya ermmm abg pelik tadi mah bukan main marah masa abang ternampak tubuh mah masa naik keta . ..siap kutuk lagi abang ni jahat le , tapi tetiba mah dah lain dan baru abang sedar mah dah panggil abang ni dengan panggilan abang… tu je” terang ku..


“ooo itu .. ingatkan melamun pasal apa tadi.. tak suka ke.. ermm mah minta maaf pasal kat kereta tadi, yelah abang pandang mah macam nak telan pastu suami mah ada lak tu…malu le mah…sebaliknya mah yg rasa bersalah marahkan abang tak tentu pasal, masa terjatuh tadi buat mah rasa bersalah marah abang, mah nampak keikhlasan abang, cara abang mandikan anak mah, selimutkan, mah sendiri tak tau nak buat apa yang abang buat tadi. ” terangnya.


“abang pun nak minta maaf sebab renung mah tadi… bukan apa mah, abang pun penah merasa apa yang mah rasa ari ni, waktu tu abang belum macam sekarang, masih bermotosikal, kena ujan, pas tu anak abang demam dekat sebulan sampai kejang kejang, dok bertunggu kat sepital, dengan pendapatan tak seberapa.. seksa rasa nya..tu sebab bila abang nampak tadi abang berhenti untuk membantu sebab abang tau susahnya bagaimana. Apa yang abang buat tadi tu nurse penah ajar abang kalau anak kita kena hujan ” balasku.


“abg dah kawin?”


“dah …dah 10 tahun pun… anak abg yg tua pun dah 9 tahun” kata ku


“tapi cara abang tengok tu cam tak penah tengok pulak….”


“bukan tak penah tengok .. penah tapi mah punya baru tadi le nampak..”


“kenapa mah punya lain ke .... tak cantikkan?” soalnya


“bila lak abang kata tak cantik?”


“tulah lelaki..dah ada pun masih nak tengok yang lain lagi.. miang tak abis abis” komennya


“dah ternampak ..tengok je lah …tak tengok rugi..”kata ku






Dari perbualan seterusnya aku mengetahui Asmah baru berumur 21 tahun dan baru setahun lebih berkahwin. Perkahwinan mereka adalah atas kehendak keluarga. Suaminya pula telah berumur 31 tahun, namun kelihatan lebih tua dari usia nya mungkin kesan dari bebanan jenis kerja yang dibuatnya.Dia rancak bercerita dari satu perkara ke satu perkara dan dapat kurasakan Asmah telah mulai selesa berbual dengan ku. Aku begitu tertarik dengan senyum dan gelaknya serta lesung pipit dipipi yang membuat asmah begitu cantik sekali bila tersenyum. Sesekali bila aku berseloroh atau bergurau, dia akan menjelirkan lidahnya, membuat aku begitu geram untuk mengulum lidah yang terkeluar dari bibir munggilnya. Bila Asmah ketawa akibat lelucon ku, aku dapat melihat gegaran didadanya di sebalik baju tidur jenis kelawar yang dipakainya, dan aku mengagak bahawa dia tidak memaki bra pun. Ku terangkan juga bahawa suaminya mungkin balik agak lambat sebab memakan masa untuk membaiki motosikalnya. Hujan yang semakin lebat disertai guruh kadang membuat asmah terkejut dan menyatakan rasa takut nya kerana rumahnya yang agak jauh dari rumah lain, kutanya juga tak takut ke kalau kena tinggal suami berkerja, kataanya hanya itu yang mampu suaminya sewa buat masa ini Perbualan kami bertambah rancak, selebat hujan diluar, asmah kelihatan begitu selesa dengan gurauan serta usikan ku, tidak lagi malu malu bila aku ajak berbicara tentang hal dalam kelambunya……


“ Bang ..masa mah nikah ..kawan kawan cakap jangan menjerit jerit masa buat tu..tapi sepanjang mah kawin ni tak penah pun mah terasa nak menjerit..?”


“buat apa tu mah..menjerit kenapa pulak..kalau sakit yelah menjerit..aduhhhh macam tu” kata ku pura pura tak memahami.


“abang ni buat buat tak paham pulak.. buat tu lahh.. ala abang ni…takkan tak paham!”


“ooo buat hubungan sex?” soal ku


“ye lah” jawab nya pendek sambil tertunduk malu kot.


“nape lak nak menjerit masa buat sex?” tanyaku lagi


Asmah mengangkat muka nya, dapat kulihat muka agak berubah memerah.mungkin ada perasaan malu untuk bercakap hal lebih jauh tentang sex.


“kawan cakap ..jangan menjerit sebab sedap sangat” katanya perlahan.


“ermm.. ye ke..abih mah tak rasa sedap tu ke..?”soal ku


“entah ..mah rasa biasa je.. kadang tu sakit ada le..tapi mah tak menjerit pun..” terangnya


“mah.. tau rasa stim.?” Ajak ku untuk membuka kisah nya.


“ah abang ni..dah lah tu citer lain lah” potong nya untuk memberhentikan aku dari terus membicarakan pasal tu.


Aku bangun dan duduk di sofa sebelah nya. Perlahan lahan ku raih tangan nya, kugenggam erat.


“mah..cakap le tak perlu malu, sebab dalam hubungan badan kalau tak terpuaskan akan membuat diri kita resah, lelaki maupun perempuan sama, mah penah rasa ada yang tak lepas selepas main?” soal ku.


“main..main apa lak bang?”


“ermm ..buat hubungan badan le..mah rasa macam sesuatu tak selesai dan mah rasa bengang sangat?” soalku lagi sambil terus bermain dengan jari jari nya didalam genggaman ku. Nampaknya tiada usaha Asmah untuk menarik tangan nya dari ramasan tangan ku ke atas tangan nya.


Asmah hanya mengangguk untuk menjawab soalan ku.


“mah hubungan badan ni sesuatu yang indah..jadi mah kena menikmatinya, dan kata pengkaji ianya sebahagian dari pelepas tension, tetapi kalau ianya tak dapat dinikmati akan menyebabkan diri lagi tension. So mah kena belajar menikmati. Mungkin selama ini mah buat penyerahan atas dasar tanggungjawab mah sebagai isteri je kot tu mah tak menikmatinya.Sebab mah pun kawin atas dasar keluarga, mah ada pakwe ye sebelum kawin?”


“eh mana ada..mah belum sedia masa tu..tapi ayah dah suruh..mah tak reti nak melawan. Ermm mah tak paham camne nak menikmatinya..bukan ke penyerahan mah tu sudah cukup.”


“tidak mah, penyerahan dengan rasa keinginan dan penyerahan atas tanggung jawab kan lain tu. Penyerahan atas tanggung jawab , mah serah kan tubuh mah walau pun mah tak de keinginan nak melakukan hubungan badan, sementara penyerahan dengan rasa keinginan tu pulak mah serahkan sebab mah rasa ingin nak melakukan hubungan badan disertai dengan perasaan kasih sayang, maka secara refleknya mah akan mengikut gerak hati mah sehingga mah rasa seronok melakukan hubungan badan, bukan hanya membatu dan menunggu saja… tu yang kawan mah kata mah boleh menjerit tu…”terang ku panjang lebar.


Asmah tersenyum mendengar penjelasanku sambil melirik kan matanya.Lesung pipit dipipinya membuat aku geram, ingin saja aku mencium nya sekarang,


“ishh abg ni…camne lah pulak boleh menjerit…abang kata tadi takde..”


aku hanya tergelak mendengar ulasannya.


Aku dapat merasakan asmah telah berminat dengan perbualan ini kerana dia terus melayan setiap persoalan yang ku utarakan, malah di telah tidak lagi malu untuk menceritakan kisah ranjangnya bersama suaminya. Aku mengubah kedudukan ku, menarik sebuah kerusi mengadapnya, lalu kedua peha nya aku kepit dengan peha ku, kurenung mukanya, ku tatap matanya sehingga akhirnya dia tertunduk malu….


Aku pegang dagunya dan angkat mukanya, sambil ku tenung matanya..


“mah.. abang minta maaf dengan apa yang abang akan cakap”


“kenapa pulak”


“kalau mah tak marah..abang nak bantu mah merasai apa yang kawan kawan mah penah cakap..”


“mak..maksud abang?”


aku hanya mengangguk kecil sambil meramas jari nya lebih kejap.Asmah cuba melepaskan tangannya dari genggaman ku.


“tapi mah isteri orang bang..mah tak mau jadi isteri curang”


“Mah tak ingin merasainya walau sekali.?”pancing ku sambil tangan nya ku bawa ke pehanya yang telah ku kepit dengan peha ku secara berhadapan. Mata ku terus merenungnya.Secara perlahan aku usap pehanya dengan tangan nya sendiri yang dibawah kawalan ku.


“rasai je mah ..jangan lawan perasaan yang sekarang ni dah ada dalam hati mah tu”pujuk ku lagi. Dia menundukkan mukanya semula. Ku intai muka nya dan aku melihat matanya telah terpejam.Secara perlahan aku mendekatkan muka ku kepipinya sebelah kiri dan kucium secara tiba tiba..


Terkejut asmah dengan perbuatan ku, serta merta melarikan muka nya dari ku. Di tatapnya wajah ku, aku lawan tenungnya. Aku biarkan dia mendapat kekuatan semula, ku hadiahkan sebuah senyuman,


“wangi..” ulas ku pendek,


Tiada sebarang aksi dari asmah.


“mah nampak tambah cantik, bila mah malu, merahhh jeee.. .” gurau ku


tetiba dia dapat melepas sebelah tangannya dari genggaman ku lalu aku dihadiahkan sebuah cubit di peha ku.


“aduii.. lebam nanti ni…”


“biar..nak rogol bini orang ye..” katanya mulai releks semula.


“sape nak rogol mah… abang nak cium pipi mah tu je..boleh abang cium lagi sebelah, nanti tak balance , sebelah je kena cium..”


“tak malu nak cium pipi orang…cium lah pipi sendiri tu”


“Camne nak cium pipi sendiri, lagi pun sedap tau cium pipi mah yang dah merah tuu..”kataku sambil tergelak kecil. Tangan ku, ku letakkan dibahunya. Tiada usaha asmah untuk menepis tangan ku dibahunya.Sekali lagi dia tertunduk malu.


Aku paut tengkuknya lalu aku dekatkan semula mukanya. Tiada penentangan


“abang cium ye …” tanpa menunggu jawaban dari nya aku terus meletakkan mulut ku kepipi kanan nya lalu ku kucup selembut mungkin. Lama ku labuhkan ciuman dipipi nya. Sehingga aku merasakan tangannya tetiba melekap di pehaku dan meramasnya. Aku tau dia menikmati ciuman yang kuberi. Secara perlahan ku alihkan ciuman ku tanpa melepaskan pipinya menuju ke mulut nya, bila sampai sahaja bibir ku ke bibirnya terus ku kucup lembut bibirnya.


Eermmmmmmmmm… hanya itu yang kudengar dari mulut Asmah, seraya ramasan tanganya di peha ku makin kuat.


Tiba tiba dia menolak dada ku membuat kucupan serta pautan tangan ku dilehernya terlerai. Sempat aku melihat air mukanya, nampak sekali berubah, menjadi bertambah kemerahan dengan matanya separuh kuyu, dan aku tau itu adalah tanda dia mulai merasai perasaan indah dalam hatinya.


“a..a.. abang.. Mah takut lah..!” katanya.. dengan nafas yang agak kelam kabut.


“apa yang mah takutkan?” soal ku.


“erkk…mah..mahhh entah bang.rasa tegak semua bulu roma mah..seram sejuk”


“mah penah rasa cam tu?” soal ku lagi kali ini tangan ku letakkan di pehanya.


Dia hanya mengeleng…


“itulah rasa nikmat yang abang kata tadi..dan itu pun baru permulaan… kalau mah tak lawan dan tak ikut kan rasa takut… mah akan rasa yang lebih lagi.” Terangku membuat dia tertunduk diam.. aku biarkan seketika keadaan itu, memberi peluang Asmah medapat kekuatan semula. Tanganku yang di biarkan asmah dipehanya ku gunakan sepenuhnya dengan perlahan lahan ku usap lembut dari lututnya sehinggan keparas separuh pehanya.


“mah..bulu roma mah tegak lagi ke?” dia hanya membisu dan masih tertunduk..


“bulu kat celah tu tegak sekali ke..”gurau ku,


“abangg niii….” Getusnya mencuka sambil menghadiahkan sekali lagi cubitan di pehaku, kali ni betul punya cubit dan aku rasa memang pehaku akan lebam akibat cubitannya.


“aduihhh..”


“padan muka ..mulut tak de insuran ni..”gumamnya lagi.


“ermm makin cantik pulak mah bila cam tu..” tambah ku membuat cubitan di pehaku ditambah lagi.


“abanggg..malu mah tau…” rajuknya.


“ermm nak malu kat sape kita berdua je kat sini.” Jelasku. Aku paut sekali lagi lehernya dan asmah membiarkan sahaja aku merangkul lehernya. Ku tarik mukanya dekat kemuka ku semula. Ku perhatikan asmah memejamkan matanya, seperti menunggu aku mengucup semula bibirnya. Ku lekatkan bibirku kebibirnya dan kusedut lembut mulutnya.


Errmmmmmmmmmmmmmmm… kali ini lebih panjang gumamnya dan tangannya bukan lagi di peha ku tetapi telah memaut kepala ku dan mulai bermain di rambut ku. Dapat kurasakan dia telah membuka sedikit mulutnya memberi ruang kepada lidah ku untuk meneroka kedalam mulutnya mencari lidahnya. Lidah kami bergumpal di dalam mulutnya. Aku tau asmah sedang menikmatinya. Aku melonggarkan pautan dilehernya. Asmah tidak berusaha untuk melepaskan kucupan ku malah memberi kan kerjasama dalam kucupan itu. Ku tarik tubuh nya merapat ke tubuhku. Kerana kedudukan kami yang duduk di kerusi secara berhadapan, kakinya pula di dalam kepitan kaki ku secara membengkok, membuat kami tidak dapat berpelukan. Dapat kurasakan lututnya menyentuh adik ku yang telah menunjukkan aksinya disebalik kain pelikat suaminya sendiri. Aku geselkan adik ku yang mulai menegang ke celah kedua kepala lutut asmah. Aku pasti asmah dapat merasai adik ku yang mengesel di kepala lututnya kerana dia sesekali sengaja menekan kuat kepala lututnya menekan adik ku, membuat aku merasa cukup terangsang. Aku teruskan kucupan ku sementara tangan ku berkerja meramas teteknya yang dapat kurasakan puting nya telah mulai mengeras walau masih berlapik kan bajunya. Aku tau Asmah mulai belajar menikmati apa yang sedang dirasainya. Tiada langsung penentangan dari asmah kali ini.Mungkin dia ingin merasai apa yang belum penah dirasainya.Asmah masih terus meramas kepala ku sesekali dia memaut erat tengkuk ku seolah tak mahu melepaskan bila mana aku merengangkan sikit kucupan ku untuk aku mengambil nafas.






Ermmmmmmmmmmmm… erangnya sambil tangannya memegang tangan ku yang telah memegang penuh buah dadanya. Dapat kurasakan betapa bulat dan kenyalnya buah dada asmah walau masih berbalut bajunya. Namun asmah tidak berusaha mengalihkan tangan ku dan juga mulutnya dari terus berkucupan. Aku alihkan pautan ku ke pinggang nya


Aku tarik tubuhnya untuk berdiri. Di menurut sahaja. Dari duduk kami berdiri tanpa melepaskan kucupan. Sungguh asyik asmah menikmati kucupanku. Setelah kami sama berdiri, terus aku raih tubuhnya rapat ketubuhku, lantas kami berpelukan. Sebelah tangan ku memaut tengkuknya sementara sebelah lagi memaut pinggang nya menarik tubuhnya rapat ketubuhku. Dapat ku rasakan kehangatan tubuh nya disebalik pakaiannya di dalam sejuk hujan yang semakin lebat diluar.


Nafas nya semakin laju, matanya terpejam rapat, tangannya memeluk erat tubuhku ketubuhnya. Sekali tangannya meramas ramas rambutku dan menekan kuat kearah nya seolah olah tidak mahu melepaskan permainan mulut yang sedang berlangsung. Hanya desahan halus sesekali kedengaran bila mana dengan sengaja aku mengeselkan batang ku di perutnya.Aku percaya dia dapat merasai batang ku yang telah mulai keras di perutnya. Sebagai balasannya dia menekan dan mengeselkan pussynya ke peha ku yang telah terletak di celah kelangkangnya. Aku dapat merasakan betapa hangatnya celah kelangkang asmah, dan dapat kurasakan betapa tembamnya ia.


Lama kami berkucupan, sehingga akhirnya aku leraikan kucupan ku dan aku larikan ciumkan menuruti mukanya.dari pipi kanan kepipi kirinya. Asmah terus memberi kerjasama dengan memalingkan mukanya kemana hendak ku cium, dan akhirnya aku menuju ke bahagian lehernya, ku sedut halus…


“iiiissssshhhhhhhhhhhhhh…..”desahnya


“aaaaabbbbaaanngggggggg ..tttolonggg jangan buat bangggg”katanya dalam rintih kepayahan mungkin dia begitu menikmati, namun dia terus memberi kerja sama dengan mendongak keatas membuat lehernya terbuka lebar untuk terus ku gomol. Aku ramas punggung nya sambil secara perlahan aku mulai menarik pakaiannya keatas. Aku teruskan serangan ku dibahagian mukanya.


sekejap kemulutnya, sekejap kelehernya dan sekejap kecuping telinganya. Semua perlakuan ku mendapat kerjasama asmah kerana aku telah tidak mengawalnya, kalau dia mahu dia boleh melepaskan diri, tetapi dia malah memaut leherku dengan erat supaya kau tidak terlalu jauh dari dirinya.Dapat ku singkap baju kelawarnya sehingga ke pinggang dan terus aku susupkan masuk kedua tangan ku kedalam pantiesnya dan kuramas kuat punggungnya yang terasa begitu padat. Dapat ku rasa pada usapan ku di belakang tubuhnya,bolaroma telah tegak berdiri, merinding seluruh badan, matanya kuyu mulut nya sedikit terbuka dan mendesah tanpa henti.


“eeeeeeessssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh ..aaaargggggggggggghhh..”


“ttttooolllllllllooongggg banggg mahhh..eerrrrrrrr.”


‘ttttaaakkkkkkkkkutttttttttttt” desahnya namun tiada usaha untuk dia melarikan diri dari serangan ku, namun tubuhnya tidak membenarkan dia menghentikan perlakuanku.


Aku hentikan kucupan ku, aku lepaskan ramasan di punggung nya, ku renung mukanya bila dia cuba membuka matanya seolah berat untuk dibuka..


“mah hh…buka baju ni ye sayanggg..” pintaku..


“bbbannnggg….janganlahh banggg..mahhhh…” pintanya namun air mukanya meminta aku melaksanakan apa yang hendak ku lakukan.


“maahhhh maluuu banggg…mahhh tak penah bogel depan lelaki…” sambungnya sambil mengangkat tangannya memudahkan aku membuka bajunya. Terbuka saja baju nya aku terus lemparkan ketepi , dan ku tatap gunung kembarnya yang indah itu. Nampak lebih putih dari kulit tangannya, bulat, pejal dan padat, telah keras berdiri dengan tapak puting hitam gelap sebesar duit lima puloh sen dan puting nya gelap kecoklatan sebesar sebiji jagung dengan mencuat keatas. OOhhh ini lah tetek yang paling aku suka, berdasarkan pengalaman ku, wanita bertetek begini, pussy nya tentu sempit dan tundunnya timbul @tembam.


“mahhh tetek mah benar benar cantik.” Puji ku membuat di tersipu malu


“abbbanngg dah le tuuu..mah malu laaa… abaangg jangan buat yee, cukup sampai sini je…”ulang nya. Namun dia membiarkan tetek nya terus terdedah untuk ku tatap dan bila tangan ku mulai mendekat untuk memegang teteknya, dia hanya membiarkan dan memejamkan matanya. Aku usap lembut teteknya, aku gentel secara perlahan kedua putingnya dan ianya mulai mengeras dengan sekitar teteknya mulai mengerutu menandakan dia mulai merasai keseronokan di belai begitu. Mulutnya terbuka sedikit..


iiiiiiiiieeeeeeeeeessssssssssssssshhhhh…


dalam dia menikmati perlakuan ku, aku buka baju t yang ku pakai, lalu aku paut pinggang nya , aku peluk tubuhnya rapat ke sehingga teteknya menekan dada ku tanpa berlapik lagi. Ahhh inilah nikmat yang tak boleh di gambarkan bila mana tubuh seorang lelaki bersentuhan dengan tubuh seorang perempuan. Kehangatan tubuh ku dan asmah telah bersatu, menghilangkan rasa sejuk akibat hujan. Aku cium semula pipinya dan beralih kemulutnya dan kami berkucupan lagi dalam keadaan masih tetap berdiri. Aku larikan ciuman ku kelehernya, ketetek nya. Aku kucup lembut pangkal teteknya, terus kepuncak bukit mencari busut kecil di puncak, lalu kusedut puting nya dengan tiba tiba…


aaargggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh…aaabbbbbbngggggggggggg..


rengeknya. Kami masih terus berdiri namun kedudukan kami telah menimbulkan lagi sensasi keduanya. Asmah melentik kebelakang dengan tubuhnya ku sangga dengan tangan ku di pinggangnya, mulut ku bermain di teteknya sementara pussynya terdorong kedepan, ku tunggu dengan batang ku. Bergesellah pussy asmah yang masih didalam pantiesnya dengan batang ku yang masih berlapik kain pelikat. Namun halangan tersebut tidak dapat menghalang rasa hangat di celah kelangkang akibat luapan nafsu kami berdua. Tangan asmah berpaut di tengkuk ku sementara sebelah lagi memegang punggung ku dan menariknya rapat ke tubuhnya. Ini membuat aku dapat merasakan adik ku berada tepat di belahan pussynya. Terasa begitu hangat.


eeerrrrrrrrrrrrrrgggggggggg….


Iiiiiiiissssssssssssshhhhhhhhhhhhh…..sssssssssshhhhhh


Desah nya berterusan..


“aaaaaaaabbbbaaannnnnngggg….” Rintihnya panjang serentak dia memaut punggung ku dengan sebelah kakinya. Aku terpaksa mengimbangi kedudukan kami agar tidak terjatuh. Dapat kurasakan denyutan di celah kelangkang asmah ke atas adik ku. Aku masih terus menikmati payu dara yang masih segar penuh bersusu bila kusedut, kanan dan kiri. Puting nya telah begitu keras.


Iiiiieeeeeeeeeeessssssshhhhhhhhhhh……. Rintihan asmah berterusan dan akhir nya kedua kakinya memaut pinggangku, membuat aku terpaksa bertahan seolah mendokung anak kecil, bezanya kalau aku mendukong anak kecil aku celapakkan di perut, namun asmah bercelapak tepat ke batang ku, dengan badannya di lentikkan kebelakang, memberi ruang luas kepada teteknya untuk terus ku nikmati. Punggungnya berayun mengesel pussynya ke batangku.


Aaargggghhh..abbbbannngggg..!!!!


Walau tubuh asmah tidak lah terlalu berat untuk ku dukong, namun aku tidak dapat bertahan lama dalam keadaan begitu, lalu secara perlahan lahan aku bergerak ke arah kerusi panjang, dan secara perlahan juga ku baringkan nya disitu. Ku lapikkan kepala nya di lengan kerusi dengan kusyen. Kaki nya ku lepaskan dari memaut pinggang ku, dan aku letakkan lurus di kerusi. Aku berlutut ditepi nya, merenung sekujur tubuh indah yang telah menyerah seluruh jiwa dan raganya untuk dibawa kepuncak nikmat syahwat antara cucu adam dan hawa, perbuatan yang menjadi punca terlontarnya adam dan hawa kedunia. Sekujur tubuh berwajah ayu berkulit putih bersih, berleher jinjang, berdada bidang dengan sepasang bukit kembar yang begitu indah membusung bulat dihiasi oleh puncak yang cantik serta lekuk pinggang yang masih kelihatan, sepasang kaki yang cantik dengan betis bak bunting padi, membuat aku terlupa bahawa tubuh yang sedang kutatap itu adalah milik orang.Aku menjadi sang pujangga yang terpesona dengan keindahan ciptaan Nya. Terbuai oleh rasa ingin menikmati buah terlarang, terlupa antara realiti dan hayalan.


Ermmmmmm…… rengeknya bila mana ku sentuh dengan kucupan di perutnya, diserta elusan lembut di kedua belah pehanya, disulami usapan bak seorang ibu di kepalanya. Matanya terus terpejam, bibirnya di ketapkan, perutnya di naikkan bila kucupan kelepaskan di pusatnya nya terbentuk indah seperti sebuah kolam itu. Tangan nya mulai beraksi kembali meramas rambutku bila tanganku menyelusuri sebelah dalam pehanya sehingga kelembah nikmat milik asmah.


Iiiieeeessssssssssssshhhhhhhhh….aaarrrrggghhhhhhhhhhhhh…..uuuuooohhh desis dan rintihannya bersilih ganti.


Aku bergerak ke puncak bukit, lalu kusedut, ku isap, aku ramas tetek asmah yang telah menjadi cukup kenyal dan cekang.Susu milik azim kini sedang ku teguk.


Aaaaaaaaarrrgggggghhhhhh…..aaaaaabbbbbbbbannnnnggggg….!!!. rintihnya berterusan…sambil tangan terus bermain dikepalaku sesekali menekan kuat keteteknya seolah mahu aku melahap semua teteknya. Jariku telah meyusup masuk kedalam pantiesnya menyelusuri belahan alur pussynya, dari persimpangan pussy dan anus, kutekan sedikit jari membelah alur nya menuju ke bijinya.


Aaaaaaaaaaaaassssssssssssssssss………….iiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssshhhh!!


Tolong banggg jangannn main kat sittuuu ..mah jadi tak tahannn niii..


Rintih berpanjangan serentak aku mengigit puting berserta mencubit biji kelentitnya.Seluruh bulu romanya telah tegak berdiri. Tangannya mulai kehilangan arah, seolah tidak tahu apa yang mahu dicapainya. Sekejap berpaut pada kerusi, sekejap meramas rambut ku sambil membusungkan dada dan bersilih ganti dengan menguakkan kelangkangnya dan menaikkannya seolah meminta aku menekan kuat ke pussynya yang dapat kurasai lembutnya rerambut yang terdapat disitu. Terasa hangat jari jemariku yang berlumuran air dari lembah nikmat asmah yang telah mulai banjir. Adikku telah mulai meminta bahagiannya namun aku masih boleh mengawalnya untuk bersabar, bahawa kenikmatan sebenar akan dinikmati dari kesabaran.


Eeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhh……


Rintihnya bertambah berat, geloranya bertambah laju…tidak ku persia siakan ..


Aku selusuri tubuhnya dengan kucupan ku, dari teteknya ku selusuri perutnya, sekali lagi aku kucup di pusatnya, tangan ku mengambil alih di teteknya, ku ramas sekali kuat sekali lembut. Asmah terus hanyut dibuai nikmat yang mungkin tak pernah dirasainya.


Aaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaannnnngggggggggggg!!!! Keluhnya .. sambil tangannya bermain di kepalaku…


Aku teruskan penerokaan mulutku, menuju ke destinasi yang paling erotik ditubuh asmah. Aku angkat sebelah kakinya, meletakkannya di atas penyandar kerusi, sebelah lagi aku juntaikan kebawah membuat ianya terkangkang, lalu aku cium pussynya disebalik pantiesnya yang nipis berwarna krim..


Eeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrsssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Erangannya bertambah kuat tatkala aku menyedut kuat tepat kelubang pussynya walau masih berbalut panties. Dia mengangkat punggungnya dan menekan kuat kepala ku kearah pussynya…


Aaaaaaaaaaabbbbbbbbbbaaaaaaaaaaannnnnggggggggggg…..mmmaahhhhhh taaaakkkkkkkk taaaahhhhaannnnnnnnnnnn nnnnnnnn!! Desahnya……..


Aku mengalihkan ciuman ku ke sebelah dalam pehanya , namun dia menarik kepala ku kearah pussynya, seolah meminta aku terus mengomol celah kelangkangnya yang telah membasahi seluar dalam nya. Aku hentikan ciuman ku, lalu aku pandang mukanya, telah memerah, dengan mata terpejam dengan lidah sentiasa bermain dibibirnya seolah orang kehausan.


“mahhhh …boleh abang buka ni…” tanya ku sambil tangan ku mulai menarik seluar dalam nya melepasi tubuhnya, namun tersangkut dipunggungnya.


Asmah membuka sedikit matanya yang kelihatan amat berat untuk dibuka merenung ku dengan pandangan yang amat bernafsu..


“essss aaabbbannnggg…..abangg jahattt…..” luahnya setengah berbisik, sambil dia mengangkat punggungnya memberi ku ruang untuk menanggalkan pantiesnya.


Aku hanya mengangguk walau kurang mengerti maksud kata katanya serentak menanggalkan terus pantiesnya lalu ku campakan kesamping. Setelah tiada sehelai benang di tubuhnya, aku mengambil semula kedudukan ku, kali ini aku bergerak ke celah kelangkangnya, dia masih tetap terbaring di kerusi, dengan mata nya telah terpejam rapat dan mulutnya di ketapkan. Sebaik terselak pehanya aku renung tempat yang paling di idam oleh semua lelaki sewaktu bersama pasangannya. Lembah beralur asmah kelihatan begitu tembam, dengan bibir nya masih cantik bertaup rapat, putih bersih dengan dihiasi sedikit bulu halus disekitarnya.Kelihatan disebelah atasnya tersembul sedikit daging bulat kecil berwarna kemerah merahan dan aku tahu itulah biji kelentitnya. Secara lembut aku mengusap lembut biji tersebut..


Ssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…. Serentak dengan sentuhan ku itu asmah mulai mendesah lagi serta melebarkan lagi kangkangannya membuka alur pussynya sedikit terbuka dan mendedahkan lagi biji kelentitnya. Aku menjadi amat terpaku melihat keindahan yang terpempan dihadapan mataku sehingga aku terlupa asmah memerlukan aku terus membelai disitu.


Aaaaaaaabbbbbbbbbbbaaaaaannnnnggggggggg…… keluhnya mendayu seraya mengangkat angkat punggungnya menyuakan belahannya untukku jamah, aku membiarkan asmah sendirian melayani luapan berahi. Tarikan di celah kelangkang asmah membuat aku tidak sabar untuk merasai lelehan air nikmat yang telah membasahi lurah indah miliknya. Kuraih sebelah kaki nya yang terletak di penyandar kerusi lalu kucium dan ku jilat di pelipat lututnya, bergerak menuju kecelah kelangkangnya di sebelah dalam pehanya. Kuselusuri sebelah dalam pehanya mengunakan lidah ku menuju tepat ke alurnya yang menanti untuk ku jilat semuanya.


Essssssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh………. Tangannya meraih kepala ku sambil asmah terus merintih seolah kepedasan bila lidah ku menyentuh tepat ke biji kelentitnya yang telah terkeluar dan keras menonjolkan dirinya dari dalam belahan pussynya.terus aku sedut dan gigit manja membuat asmah merintih, mendesah dan merayu…


Aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhh


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssshhhhhhhhhhhh


Uuuoooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..


Aaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbaaaannnnnnnnnnnggggggggg….


Ssssssssssssssseeeeeeeeeeedddddddddddapppppppppppnnnnyyyyyyaaaaaa


Sambil dia menekan nekan kepala ku sementara punggungnya sendiri mengikut alunan jilatan ku yang menyelusuri alur pussynya yang ku belah dengan lidah ku. Sesekali aku tekan kuat lidah ku kedalam lubang nikmat milik asmah yang telah banyak mengalirkan air sehingga habis basah mulut ku. Bila aku berbuat begitu sengaja hidung ku, aku acukan tepat ke bijinya dan menekan dengan agak kuat serta aku hembuskan kepanasan nafas ku kesitu, sambil tangan ku mulai meraih bukit kembarnya yang telah benar benar tegang dengan putingnya terpacak keras dengan tapaknya mengerutu begitu kasar sekali menandakan asmah benar benar terangsang, helaan nafas nya kedengaran begitu laju dan amat tidak teratur, dadanya bersilih ganti dengan alunan punggungnya naik dan turun, tangannya benar benar kehilangan pegangan seolah semua yang dicapainya tidak dapat membantunya menempuh gelora nafsu yang sedang dirasainya, hanya desahan keluhan dan rengekan yang semakin memberahikan yang diucapkan. Kerana kenikmatan yang sedang di rasainya , asmah telah lupa, sebagaimana aku lupa diriku, hanyut melayari bahtera milik orang, aku menjadi nakhoda kepada kapal milik orang lain dan asmah lupa kepada nakhoda kapalnya, dia membiarkan bahteranya terus ku kemudi menuju laut gelora yang tak pernah ditempuhnya.


Aaaaaarrrrkkkkkkkkkkkkkkkhhhhhhhhhhhhh….sssssssssseeedaaaapppppp nyyyaaa bangggggggggg…


Iiiisssssssssssssshhhhhhhhhhh …aaaabbbbbbbbbbaaaaaannnnnngg pppannntaaattt maaahhhhh ………..tttttaaaaakkkkkk ttttttaaaaaaahhhhaaaannnbannngggg…..


Aaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk…uuuuuuuuuuuuuoooohhhhhhhhhhhh…eeessssssssss…


Racau asmaah berterusan .. sedang aku terus cuba menghalang bah yang terus menggalir dari lubang pussy nya yang telah memberi tindak balas dengan menguncup dan mengembang mengikut jolokan lidah ku disitu.


Sehinggalah tetiba asmah mengepit pehanya, memaku kepala ku di celah kelangkangnya sambil meninggikan lagi pussynya membuat mulut ku terperangkap di bibir pussynya sambil dia menjerit kecil seperti melepaskan satu tanggungan yang amat berat…


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ….uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaannnnnnnnngggggg..


Diserta limpahan air keluar membuak dari lubang pussynya tepat ke dalam mulut ku. Aku tak dapat untuk mengelak terpaksa menerima semua air yang dikeluarkan kedalam mulut ku.Lama dia berkeadaan begitu sehingga aku merasa amat lemas dan membuat aku menelan sedikit air yang berada didalam mulut ku, pertama kali aku minum air lazat yang keluar dari lubang pussy perempuan, payau, agak masin dan berlemak namun ermmm sedap juga..


Aaah..ahhhh ..aaaahhhhhh….uuuuoooohhhhh keluhan dia saat akhir asmah melepaskan lelah pelayaran membuat aku agak selesa kerana kepitannya di kepala agak meregang, serta merta aku mengambil kesempatan untuk aku mengambil nafas.. sewaktu aku meleraikan muka ku dari celah kelangkangnya, sempat aku menjeling kearah alurnya, terlihat oleh ku belahannya terbuka menunjukkan isinya yang berwarna merah muda dengan lubang pantatnya terkemut kemut sambil melelehkan air pekat jernih yang amat banyak sehingga basah kusyen yang menampung punggungnya Aku masih di celah kelangkangnya dengan bahu ku menahan kedua pehanya supaya tidak merapat. aku buka ikatan kain pelikat ku . kini aku telah bogel sama seperti asmah, tiada seurat benang di tubuh kami.Telah berlalu sejuk akibat hujan pada petang itu diganti peluh keringat .aku terus bergerak menindih tubuh asmah dengan tubuh bogel ku dari celah kelangkangnya.Asmah masih memejamkan matanya menikmati sisa sisa pelayarannya sebentar tadi. Aku masih belum melayarinya, dan kini aku tidak akan membiarkan asmah belayar sendiri lagi, namun aku masih ingin melambung geloranya.


Aku mulai dengan ciuman di atas pussynya, naik keperutnya seterusnya keteteknya ku hisap, adik ku telah bertemu dengan teman baiknya pussy asmah


Isssssssssshhhhhhhhhhhhh…. Sekali lagi asmah mengeluh bila bijinya tersentuh dengan hujung kepala adik ku, aku perhatikan mukanya, asmah cuba untuk membuka matanya bila ku panggil namanya…namun terlihat olehku begitu berat kelopak matanya untuk dibuka


“maahhhhh…..” seruku di telinganya sambil aku mengosok batang ku di alurnya, dan asmah membalas tindakan ku dengan mengangkat serta menguakkan kakinya bagi batang ku betul betul terletak di alurnya..


“ yeeee bangggggg….ttteeerussskannn banggg…. Jjjannngannn sekkkssaaa maaahh lagggi banngggg..!” katanya penuh bernafsu dengan pandangan matanya yang begitu kuyu..


“mmmahh…bolehhh abangg bersatu dengan mahh..?” soalku terus mengoda, sambil tangan ku terus meramas lembut teteknya yang belum surut surut dari tadi.


“ye bang..bersatu lah dengan mahhh bang…mah ingin merasai kehangatan abang dalam tubuh mah bang…lakukanlah bang…” sahutan dalam nada tersekat sekat .


aku kucup semula mulut nya, badan ku telah bersatu dengan asmah tanpa berlapik seurat benang pun, tiada yang menghalang kini, asmah telah menyerahkan tubuh nya secara total kepada ku, bila mana sekali lagi dia membisikkan ketelingaku,


“aaabbbbaaannnnggg…masukkanlahh banggg..pantat mah gatal sangat ni..” desahnya , namun aku masih berminat untuk menyiksa nafsunya yang telah begitu terbakar oleh permainan ku, aku kembali menghisap cuping telingga nya sambil tangan ku dengan kasar meramas teteknya, dia hanya membusungkan dadanya membiarkan aku memerah kedua belah teteknya, sementara adik ku dibawah sana terus menerus mengoda lubang pussynya dengan hanya mengintai intai saje dia pintu masuk pussynya dan lebih menyondol biji nya menggunakan kepala adik ku. Aku dapat merasakan asmah berkali kali cuba untuk mencari sudut yang tepat supaya adik ku menuju kelubang pussynya.setiapkali adikku menjumpai pintunya , sengaja aku jarakkan dan letak semula melintangi alurnya dan menyondol bijinya.


“abbbannnnggg tolong lahhh bangggg, puki mah dah tak tahannn . rodok batang abang tuu…. Eeessshhhhhhhhhhhhhhh “ rengeknya setiap kali aku mengelak mememasukkan batangku.


Tetiba dia menyeluk tangan nya meraih batang ku dan mengarahkan ke lubang pussy nya, dan bila mana telah berada di tempatnya serentak dia mengangkat punggungnya keatas membuat kepala adik ku terbenam kedalam lubang pussy nya. Terkejut aku dengan tindakannya itu.Terasa hangat lubang pussynya walaupun telah banjir yang memudahkan batang ku menyelinap masuk. Kaki nya terus memaut pinggangku dan menarik rapat punngungku agar batang ku masuk sepenuhnya kedalam pussynya. Mau rasanya aku terus memasukkan semuanya kerana begitu kuat sekali sedutan dan kemutan yang dilakukan keatas batang ku. Namun aku masih belum mahu mengaku kalah dan ingin terus melihat reaksi seorang wanita yang telah berada di puncak keinginan untuk bersetubuh. Aku tahan tubuh ku dari bersatu dengan nya, ku lihat asmah telah pun mengetapkan bibir serta memejamkan rapat matanya. Nafas tidak teratur, punggung tetap berusaha menolak keatas untuk memasukkan batang ku sepenuhnya masuk kedalam pussy. Sengaja kuhindarkan dengan meninggikan pungungku bila dia menolak keatas, dan membiarkan bila mane dia menurunkan punggungnya, membuat kepala batang ku sahaja yang keluar masuk kedalam pussy nya.


“aaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbaaaaannnnnnnnnnnngggggggg….masukkkkkk kan lahh banggggg” rayunya penuh berahi bila dia tidak berjaya untuk mendapatkan batangku didalam pussy nya.


“aaabbbbbaaaanggggg seksa mahhhh..”rungutnya seperti marah dengan perbuatan ku. Dia telah mendiamkan diri nya, tidak lagi berusaha untuk mendapatkan batangku kedalam pussynya, namun dia mengangkang lebar membiarkan batang ku terletak memenuhi alurnya. Bibir pussynya terkuak bila batang ku megosoknya tanpa masuk kedalam.


Issssssssssssssshhhhhh…aaaabbbbbbbbaaaannnngg … keluhannya berterusan


“ mahhhh … pantat mah untuk abang ke!” soalku di telinga nya.


“ ye banggg…pantat mah untuk abang …tubuh mah untuk abang.. mah mahukan abang memuaskan nafsu mah… mah nak batang abaang… mah nak air abangggg..” tak kusangka itu jawapan nya, mungkin kerana dia telah begitu hanyut di buai gelora nafsu yang tak pernah dirasainya.Hilang malu, hilang segan..


“ mahhh… mah benar benar inginkan melakukan ngan abang walaupun mah akan jadi isteri curang…?” aku tahu dengan soalan ku akan membuat dia memberhentikan apa yang sedang berlaku, namun aku ingin mengetahui sejauh mana dia ingin menikmatinya, dan seandainya dia masih mahu meneruskan, aku percaya aku takkan punya masaalah dilain kali untuk merengut nikmat dari tubuhnya. Dia diam seketika, dan tepat memandangku dengan mata penuh layu.. membuat aku agak leka bila mana tetiba dia melentingkan badannya dan menolak tubuh ku jatuh dari sofa. Aku jatuh terlentang kelantai, sepantas kilat dia naik keatas tubuh ku dengan mencangkung dan mencapai batang ku terus di tujukan kelubang pussynya lalu dia menurunkan punggungnya, membuat batang ku terbenam keseluruhannya kedalam pussynya.


Eeeerkkkkkkkkkkkkkkkkssssssss……..aaaaaaaaaaaaaaaaaarggggggggghhh isssssshhhhhhhh keluhnya serentak dengan kemasukan batang ku tengelam habis kedalam pussynya, lantas dia menindih tubuh ku, mengunci pergerakan ku. Aku diserang kini, dia menguasai keadaan, dia di atas ku, memulakan henjutan dan gelekan punggung nya, .Kini asmah telah menunjukkan aksinya, membuat aku hamya mengerang kesedepan bila mana dia mengelek punggungnya mengeluar masukkan batangku kedalam pussynya yang kurasa makin sempit dan hangat serta kuat kemutannya ke seluruh batang ku.


“eeeeeessssssssshhhhhhhhhhh se.. ssss..sseeedapppnya ……” keluhan tersekat sekat sambil dia terus mengenjut ku. Tangannya menopang didadaku, bertahan menggunakan lututnya bercelapak di atas tubuh ku, sambil mengelekkan pinggangnya, membuat aku juga hampir tewas setiap kali dia melakukannya kerana kemutannya berirama mengikut gelekan pinggangnya. Aku cuba untuk meraih teteknya yang beralun mengikut rentak henjutannya namun tangan nya yang menopang dadaku menghalang pergerakan ku, hanya tangan ku dapat meraih pinggang serta meramas punggungnya yang telah begitu pejal dan mengerutu. Aku tahu seluruh bulu di tubuhnya telah meremang, bukan kerana ketakutan tetapi kenikmatan yang diterima oleh tubuhnya membuatnya begitu.


Aaaaaaaaaaaaaa.rrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhh..issssssssshhhhhhhhhhhh


Uuuuuuuuuuuuuoooooooooooohhhhhhhhhhhh..!!!!!!! jeritnya dengan merebahkan badannya, lalu aku dipeluknya erat, punggungnya ditekan rapat ke tubuhku menelan sedalam mungkin batangku, kakinya di kepitkan melingkari kedua kaki ku, tubuhnya menjadi kejang, kemutan di dalam pussynya menjadi semakin kejap seperti diperah perah batang ku, terpejam mataku menikmati kemutan yang begitu, aku balas dengan memeluk tubuhnya. Beberapa saat kemudian ku rasa lubang pussynya terbuka dan tetiba mengemut semula dengan lebih kuat serentak


uuuuuuuuuuuohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..


Seketika kemudian dapat kurasakan seluruh tubuhnya bergetar dan tersentap sentap, bersama lelehan air hangat dari pussynya berterusan. Lama juga dia berkeadaan begitu, kurasakan dekat 2 minit, sehingga aku hampir lemas dengan rangkulan yang begitu kuat. Aku menjadi sedikit takut,kalau asmah kena sawan, sebab aku tak pernah menghadapi klimaks seorang perempuan yang begitu. Akhirnya keadaan itu reda, asmah terbaring lesu di atas tubuh ku, namun deru nafas nya yang laju seperti orang baru menamatkan larian 100 meter meyakinkan aku dia masih sedar. Aku biarkan seketika keadaan itu dimana batang ku masih terbenam didalam pussy yang telah mulai longgar. Aku cium pipinya lembut sambil aku usap belakang badannya mulai dari punggungnya dan naik hingga ke tengkuk nya..


Ermmmmmmmmmm ..satu keluhan berat dilepaskan tatkala aku membelai rambutnya yang telah berselerakan. Bila mana ku intai matanya masih terpejam rapat.






“mahhhhh… !” bisik ku di telinga nya.


“ermmmm….!” Hanya itu yang mampu dijawabnya.


“puas?” soal ku lagi


“ermmmm….” Masih lagi dia belum dapat bersuara, sambil kuperhatikan lidah nya menjilat bibirnya sendiri seperti org kehausan, nafas nya masih belum teratur, mungkin dia masih merasai sisa baki nikmat yang baru di dapatinya.


Secara perlahan aku angkat dan turunkan punggung ku untuk membuat aksi sorong tarik didalam pussy nya dengan dia masih meniarap diatas tubuhku. Tiada tindak balas darinya. Dia hanya menurut perlakuan ku. Tubuh nya tetap ku usap dari punggung sehingga ke tengkuknya.Sesekali aku berm,ain di lubang anus nya dengan jari ku. Mulut ku mencium seluruh muka nya sesekali aku kucup mulutnya, ku basahkan bibirnya dengan kucupan ku. Aku teruskan aktiviti ku menjolok lubang pussynya walaupun tiada tindakbalas dari nya. Aku dapat rasakan air pussynya ikut turun setiap kali aku menarik keluar batang ku. Asmah hanya membiarkan perlakuan ku tanpa memberi sebarang reaksi balas. Aku tetap tidak berputus asa memancing semula nafsunya, lantaran aku belum mencapai kepuasan, meledakkan air gatal dari kantung telur ku.


Beberapa ketika kemudian dapat kurasakan pussynya mulai memberi tindak balas semula. Pussynya mulai mengetat, dan punggungnya mulai mengikut rentak tujahanku. Dia akan menaikkan punggungnya bila aku menurunkan punggungku dan menurunkan pussynya bila aku menaikkan punggungku. Namun tubuhnya masih longlai tertiarap diatas tubuh ku. Aku teruskan dengan rentak yang perlahan, memasukkan dengan perlahan dan menarik keluar juga dengan perlahan. Aku Bantu pergerakan nya dengan menyangga pinggulnya.


Errrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh… mmmmcccpppppppppp.. desahnya sambil dia menelan air liurnya sendiri.


“mahhhhh..boleh abg teruskan….”bisikku lagi


“ermmmmm..yyyeeeee bbbbannngggg….”barulah dia dapat membalas percakapan ku seraya mengangkat mukanya lantas dia mengucup mulut ku. Berdecit decit bunyinya hasil kucupan kami. Kali ini rentak tujahan ku telah agak berbeza, dimana aku menolak keatas secara cepat dan menarik keluar secara perlahan, dan bila aku rasa agak penat aku ubah dengan menolak secara perlahan dan bila dia hampir semua batang ku masuk secara cepat aku menarik keluar. Ini membuatkan gelora asmah datang kembali. Aku tahu bila mana dia mulai memberi tindakbalas yang lebih rakus semasa berkucupan, dia begitu beriya iya mengucup mulut ku, asmah telah pandai menjulurkan lidahnya kedalam mulut ku mencari lidah untuk bertarung. Habis seluruh dalam mulutku di jelajah oleh lidahnya. Tangan nya meramas dan menarik narik rambutku. Irama punggungnya makin laju. Kemutan pussynya makin berirama mengikut jolokan batangku didalam pussynya. Kali ini aku ingin menjadi kapten pula. Secara perlahan aku mengubah kedudukan. Aku pusingkan badan mengalih kedudukan dengan masih tetap berpelukan dan berkucupan dan batangku masih didalam pussynya, asmah dibawah aku pula diatas. Aku teruskan kucupan ku sambil tangan ku mulai meraih sebelah kakinya. Aku tarik kakinya membuat sebelah kakinya bengkok merapat ketubuhnya.Kali ini aku buat henjutan yang laju sambil terus mengucup mulutnya. Punggungnya makin serasi mengikut irama henjutan ku. Tubuh belakang ku habis digarunya, untung kukunya tak panjang, kalau panjang mau bercalar seluruh belakang tubuh ku. Asmah telah mulai mendapat gelora nafsunya semula, tangan nya menerawang tak tentu arah, sekejap mendepang, sekejap memelukku kuat, dia cuba melepaskan kucupan ku, namun aku belum lagi mahu melepaskannya. Aku masih mahu terus menyeksanya dalam gelora nafsunya sendiri. Akhirnya dia mencapai telinga ku, menariknya membuat kucupan kami terlepas serentak itu juga asmah melepaskan keluhan yang maha berat


oooooooouuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


ieeeeeeeeeeeeeeeerkkkkkkkkkkkkkk….iiiiiiiiisssssssshhhhhhhhhhhhhhhh


dengan kepala tergeleng kekiri dan kanan. Kakinya sebelah tergantung dalam pautan ku namun sebelah lagi dibengkokkan bagi dia mendapat kekuatan untuk menolak punggungnya keatas supaya pussynya tersua terus untuk batang ku sepenuhnya masuk. Kemutannya bertambah kuat kali ini. Aku alihkan serangan mulut ku keteteknya, nampak olehku puting nya yang begitu keras sekali, membuat aku begitu geram lalu aku gigit disitu silih berganti dengan teteknya sebelah ke sebelah. Henjutanku makin kuat sehingga mengeluarkan bunyi pertembungan celah kelangkang ku dengan celah kelangkannya.


“abbbaaaanggggg……….. ssssssssseeeeddddddddaaaapppnnyyyyaaaaaa….”


Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh… terrrrrruuuuuuuss banggggg, … jjjjoooollokkkkkkkk lagiiii bangggg…” racau Asmah makin mengila.


Aku tinggalkan teteknya, aku tegakkan badan ku, ku paut kedua kakinya lalu ku kuakkan lebar lebar, aku ingin melihat batang ku keluar masuk kedalam pussynya, ermmmmm nampak pussy asmah telah naik bibirnya, menjadi lebih tembam dari sebelumnya mengemut batang ku, terlihat oleh ku bibir pussynya tengelam timbul mengikut alunan batangku yang keluar masuk. Bijinya tersembul berwarna putih kemerahan. Pemandangan ini membuat aku begitu bernafsu untuk aku melepaskan air gatal ku kedalam pusyynya. Aku begitu ingin melihat air pekat ku meleleh keluar dari belahan pantatnya. Henjutan ku makin laju sehingga aku merasakan semua tenaga ku berpusat di batang ku.


Aaaaahhhhhhhhh…oooohhhhh…aaaahhhhhhhhh… rengekkan asmah berterusan. Aku makin tidak sabar untuk mendaki kepuncak, lalu aku letakkan kedua kakinya di bahuku dan tangan ku ku letakkan di teteknya. Segala beban berat ku ku lepaskan ditetek, aku luruskan kakiku, terangkat punggungnya bila ku buat begitu, lalu aku hentakkan ku bertambah laju. Aku tahu aku akan sampai dan telah kurasa segala air ku telah berkumpul untuk meledak keluar.


“aaarggghhh maaahhhhh sedaaaapppnya pantat mahhhh …hangaattttt dan kuat kemutnya.aaaa.” kali ini aku pula yang meracau.


“Mahhh punnn seddappp sangat nii banggggg… mahhh dahhh takkk tahannn niiii.. laju lagi bangggg lekassss banggggggggg, puaskann mahhh..” balasnya dalam kami menuju puncak kenikmatan…


“kemut mahhhh ..kemut kuat kuat mahhh…mah takkan dapat dari laki mah tuuuu.” Lagi racau ku..


“ eergghhhh hhh .. terus banggg… … henjut mah bangggg, henjutt lagiiiiiiiiiiiii” jeritnya…


“lagiiiiii banggggggg… laki mah bodohhhhh bangggg.. tak pandai henjutttt..mah nak abgg henjut kuat lagi bangggggg..”


“aaarggghhhhhhh ..terusssssssssss banggg lajuuu..lajuuuuu lagi bangggggg”


racaunya membuat kau tambah laju menghentak pusyynya.


Tetiba dia mengerang dengan panjang……....


“Aaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…


Hghghhgggggggeerrrrrrrrrrg…mahhhh nak sampai lagiiii bangggg sikit lagiiiiiiiiii…” racaunya masih berterusan.


“mahhhhh abbggg nak sampaiiii… kat dalammm yeeeee”soalku ingin kepastian.


“terus banggggg mah nakkkk air abaannngggggggggggggg” jawabnya..


kepala tergeleng terus kekiri dan kana, tangannya memaut leherku membuat tubuhnya melengkung, menambah lagi kuat kemutannya, sehingga akhirnya dia tetiba kejang menolak kuat kakinya untuk lepas dari bahuku, nanum aku tidak membenarkan malah aku terus menindihnya sehingga lututnya bertemu dengan teteknya, lalu kau henjut laju…selaju yang aku mampu..


aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


serentak kami menjerit nyaring, satu ledakan penuh nikmat aku lepaskan kedalam pussy asmah, 3 , 4 lebih 5 kali aku melepaskannya. Asmah juga memancutkan air nikmatnya sekali lagi membasahi celah kelangkang kami.Tubuh kami bersatu menjadi satu, masing masing memeluk erat seolah tidak mahu melepaskan pelukan antara satu sama lain.Beberapa detik kami terus berkeadaan begitu bagi terus menikmati sisa sisa perjalanan penuh nikmat. Akhirnya batang ku mulai melesu dan sedikit sedikit mulai keluar dari lubang nikmat yang baru di jelajahnya. Perlahan lahan aku leraikan pautan dan pelukan ku. Ku lepaskan kakinya terus terdampar mengangkang di bawah tubuh ku. Aku masih terus menindihnya sambil mengucup ubun ubun nya. Membiarkan keadaan meredakan kami. Bila aku merasa punyai kekuatan aku baring disisi nya. Ku lihat dadanya masih berombak mengatur nafas, matanya masih terpejam rapat, kakinya terkangkang luas, tubuhnya penuh dengan keringat,walaupun hujan masih lagi lebat diluar. Aku mengiring mencium pipi nya, mengangkat sedikit kepala ku, mengintai celah kelangkangnya, terlihat oleh ku air pekat meleleh sedikit keluar dari belahan nya yang belum begitu bertaup semula. Ku calit sedikit air yg terkeluar lalu ku calitkan di kedua kening nya. Ku lihat seluruh tubuhnya, teteknya penuh kesan lebam akibat serangan ku tadi, bibir pussynya menjadi agak birat berbeza semasa mula aku nampak tadi. Teruk juga kot aku kerjakan pussynya. Aku kucup mulut nya..


“terima kasih sayang….’ Ucapku


Dia merangkul leher ku membuka matanya sedikit dan merenung ku, lama dia merenungku, tetiba aku terlihat air mata nya mengalir.. aku menjadi terkedu..


“maaf kan abang sayangg sehingga membuat mah jjadi isteri curang..” kataku.


Ditariknya muka ku dekat ke mukanya lalu aku dihadiah sebuah kucupan yang panjang.


“mah tak menyesal apa yang baru mah lalui dengan abang…” katanya


“tapi kenapa mah menangis?” pujuk ku sambil membelai rambutnya yang kusut.


“mah takut bang…”jawabnya sambil menyembunyikan wajahnya di dadaku.


“mah takut apa akan berlaku pada mah selepas ini…. Sebab kita baru kenal beberapa jam…” jawabnya. Hening seketika.


“jangan tinggalkan mah bangggg…” lanjutnya. Aku dapat rasakan air matanya mengalir hangat didadaku. Namun aku masih berdiam diri tidak menjawab persoalannya.


“mahhh takkan minta abang untuk mengambil mah…tapi jangan biarkan mah bersendirian menghadapi kemungkinan yang berlaku…” lanjutnya.


Aku kucup dahinya.. aku raih wajahnya sehingga mendongak, lalu kutatap wajahnya..


“mah abang janji takkan tinggal kan mah….” Hanya itu yang dapat ku katakan bagi mengurangkan keresahan dihatinya.. ..dan aku pasti ini bukan kali pertama dan terakhir aku akan mengunjunginya. Aku takkan melepaskan wanita sehebat asmah…tak menyesal kalau aku terpaksa bertanggung jawab!

16 comments:

  1. ape cite si asmah lps tu...
    bunting ke..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. skandel ngan aku selama 5 tahun dengan 2 org anak beb

      Delete
    2. Wahhh smua umur brapa da ank²

      Delete
  2. Aku pnah puaskan isteri org yg dh 4bln laki x sentuh@puaskan....1st bdebar2 nk main tp lpas tu hilang rasa bdebar2 tu...last2 dh jd mcm isteri aku plak...2thn aku puaskan smpai dia dgn rela pregnant kn ank aku...lpas 2thn dia dgn laki dh ok skit...tp dia janji lpas period aku 1st yg dia layan bru laki bleh dpt burit dia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke cite ni... klu betul kesian pulak suami dia.. bini dia semai benih org..

      Delete
  3. kalau ada perempuan yg nak kepuasan sila wassap 0192659570

    ReplyDelete
  4. Lamanya dia buat foreplay, mujur motor suaminya lambat siap, klu suaminya balik awal, melepas lah dia tak dapat main puas2. Tapi mmg sedap main dgn isteri org yg suaminya tak pandai puaskan isteri. Sekali isteri dapat yg puas mst isterinya akan minta lagi ulang, jd kekasih gelap.

    ReplyDelete
  5. Terbaik bro...anak dara xde dara..janda dan bini org. Aku pilih bini org gak bro hahaha

    ReplyDelete
  6. best tgk bini puas 2 btg. hahaha

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. mn akak2 yg nak d bantu
    ..cepat2 ,akak2 Klang xde yg berahi ke call2 0184637008

    ReplyDelete
  10. Sy mencari tmn wanita sembang2 , wsp 01118695070

    ReplyDelete
  11. Mak janda gersang dan bini orang gersang boleh call 0177869526

    ReplyDelete