Wednesday 5 March 2014

Kisah Aku 2

Seperti yang dijanjikan, ikutilah sambungannya.... Tetiba hani bersuara..... "Bee...maafkan hani..... Kenapa pulak? Hani dah buat Bee macam ni...... Buat apa? " hani menumbuk manja dadaku lalu berbaring terus, nafsuku makin memuncak. melihatkan tetek hani yang menonjol dan bergoyang bila dia menghempaskan tubuhnya serta cipapnya yang licin membengkak. Aku teruja..... lantas aku naik juga ke katil dan terus meniarap di sebelahnya. "ayang cina,
bee melayu....." sambungnya. "ah! kan kita dah bincang pekara ni...." aku cuba memujuk. "ya laa.. tapiii ..." hani mengiringkan tubuhnya mengadap aku sambil kaki kirinya memeluk pinggangku, sesekali digosok2nya pada punggungku. " hani dah janji pada diri hani yang tujuan hani datang nak cari duit bukan nak cari laki! tapi hani sendiri yang buat sampai kita jadi macam ni" aku cuma diamkan diri mendengar apa yang dia cakap. Sesekali ku lontarkan pandangan ku ke teteknya yang hampir ke mukaku. "kenapa bee tak jadi cina?! tetiba dia tanya macam tue kat aku! KEPALA HOTAK KAU! dalam ati aku jawab. sambil aku merangkul tangan kananku kepunggungnya. "sayang..... memang kita tak merancang untuk berkawan, tak merancang untuk bertemu, memang dah jadi melayu, melayu lah......, contohnya.... kenapa dulu air masak tue tak tumpah pada baj*b*rdak cina, kenapa tumpah kat kat baju bee, ni semua kebetulan, kalau melayu cakap, ini semua takdir sebab tue kita jumpa." macamlah bersyarah pulak! "beeeeee, hani nak....." sampai situ jea aku dengar suara manja hani dan seperti dah paham sangat, aku terus memaut bibir hani, terasa hangat.... dengan remote yang ada dikepala katil aku padamkan lampu bilik, dan tinggal hanya cahaya dari bilik air, keadaan bilik agak samar2 menaikkan lagi nafsuku terhadap hani. Inilah pengalam pertama ku! Bibirku terus melumati bibir hani, sesekali kujulurkan lidahku ke dalam mulutnya. dinyonyot perlahan lidah ku.... bergilir2lah kami beraksi, menyonyot... nyaman.... errmmmmm.... ermmmmm.... sssshhhhh. itu saja yang kami dengar, sama2 mengerang.Tangan hani dari tadi tak puas2 meramas2 batang aku. Aku beranikan diri sambil meramas2 manja tetek hani, semakin keras terasa, kenyal, pejal, semua ada.....puting teteknya mula berdiri, aku melepaskan bibirnya dan terus ke leher, bau perfumenya masih belum hilang walau tadi kita mandi bersama... hani cuma merangkul leherku, aku semakin bernafsu, ku jilat dan kucium lehernya menurun ke dada. Kini aku seperti anak kecil yang menetek. ku nyonyot lembut puting hani yang mengeras. dia mengerang enak. ku gigit2 halus putingnya sambil meramas kedua2nya. hani semakin mendesah.... sambil tanganku terus meramas lembut teteknya, aku melepaskan putingnya dan kujilat sekitar buah yang mengkal itu. aku terus terusan menjilat sambil mengigit manja daging ni, hani semakin tak menentu. aku beranikan diri lagi..., dari pengalaman citer blue yang aku tengok aku praktikkan! aku menuruni lagi hingga ke perut hani dan menjilat disekeliling pusatnya. sambil tanganku masih meramas manja tetek hani, bibirku menuruni hingga ke pangkal peha hani, aku gosokkan pipiku ditempat yang sepatutnya ditumbuhi bulu2 tetapi dah dicukurnya licin. Kujilat manja disitu..... hani mula mengangkang dan kini kepalaku betul2 berada ditengah2 antara kedua pehanya sambil kakiku dah terjuntai dihujung katil. Dalam samar-samar aku memandang tepat ke arah rekahan kemaluan hani, aik...!. ni ke rupa benda yang tak bersunat, detik hati ku. tak panjangggg pun kele*tit tue. tetiba aku ketawa.... hani terperanjat lalu bertanya kenapa. aku kata aku nampak satu black sport kat bibir anu dia."ada tahi lalat laa.. kat chiniii.... klu nak tau selalunya orang kata klu ada tahi lalat kat kemaluan ni orangnya kuat main". hani hanya ketawa kecil, Auuww..... itu yang ku dengar bila hujung lidahku menyentuh daging yang sedikit terlebih itu. aku mendongak melihat muka hani, dia cuma terpejam sambil mengigit bibirnya.... tidak sedar yang aku sedang memerhatikannya.. sambil punggungnya terangkat2 menyuakan cipapnya untuk menjadi santapan aku. kini kulepaskan kedua tetek hani dan aku memaut kedua belah pehanya. sambil jariku membuka rekahan bibir cip*p hani, ku julurkan lidahku ke dalam. terasa sedikit masin dengan lendiran yang terbit dari cip*p hani, memula aku rasa geli sikit untuk menjilat air tue lalu ku sapukan aja lidahku kat peha dia, ku jolok lagi disitu, masih masin, ku sapu lagi kepeha hani, kujolok lagi lidah ku dan lama kelamaan macam sedap pulak! macam tue jugak rasa agaknya bila hani nyonyot batang aku kat bilik air tadi. kini aku dah pandai sikit..... ku sorong tarik lidahku ke lubang cip*p hani, dia
tak menentu, aku jilat2 sambil menyonyot-nyonyot daging yang terlebih tadi, kini aku jadi rakus, sepertimana ku lumati bibirnya yang bergigi tadi, kini aku lumati bibir bawah yang tak bergigi pula. rasanya macam lagi sedap cium bibir yang kat bawah ni.... padahal kat sinilah keluarnya air kencing!! tapi kenapa aku suka sangat melumat bibir ni, aku pun tak tau. Hani semakin tak keharuan, eat it! eat it! beeee arghhhhh. emmmmm.... emmmmm. issssshhhh.... itu yang keluar dari mulut hani...... aku mengangkat peha hani, sehingga pehanya mencecah ke perutnya. hani membantu sambil memegang tumit kakinya. dalam posisi begitu, aku lebih rakus menjolokkan lidah ku ke lobang hani, ahhh.... ahhh... ahhh..... keluar dari mulut hani serentak dengan jolokan lidahku.... yes.... yesss....yessss....... tetiba kaki hani menggigil... eeeeggegegeeggeggeg begitu juga dengan suaranya yang keluar.... menggigil..... dengan perlahan dia melepaskan kakinya dan menolak perlahan kepalaku. mungkin dia dah game kot, yang aku heran tue, klu aku game mesti terpancut, tapi pompuan nie game tak de pun air pancut keluar.??... aku melepaskan cip*p hani dan terus semula ke tetaknya..... hujan di luar semakin lebat.... aku semakin rakus meratah tetek hani, dia pula seperti memerah-merah memberikan teteknya bila aku menghisap-hisap putingnya... kini tangan kiri hani meramas batang ku, dengan perlahan dia mengurut2. air mazi yang meleleh keluar dari batang ku disapu keseluruh kepada batangku menggunakan tapak tangannya..... aku kegelian, dia sambung mengurut, dari pangkal ke hujung batangku di lancapnya.... "bee nak?" dia bertanya.... "nak ape?" aku balas, dia terus melepaskan batangku dan kini memalingkan mukanya ke arah batangku, lalu dikolomnya, dihisapnya, dijilatnya..... ahhh... aku mengeluh sedap. tak berapa selesa aku begitu lalu ku tarik dia naik ke atas badan aku, kini kami dengan gaya 69. kami sama2 menikmati permainan ini dengan selesa. air yang mengalir keluar dari cip*p hani terus menerus masuk kemulut
tue. sekarang separuh dari diriku berada dalam tubuh hani. - batangku! aku menikmati tarian dari hani yang sungguh mengasyikkan. semakin lama semakin laju aku ditunggangi hani. dia mengambil tangannku lalu diarahkan ke teteknya. aku ramas sambil menggentel kedua putingnya dengan begitu bernafsu. Hani makin menggila sambil tangannya meramas rambutnya sendiri. seluruh katil bergegar dengan setiap hentakan hani. wow ... buleh tahan juga amoi nih!!! kuat lompat! aku tak tau kenapa aku masih boleh bertahan lama. mungkin kerana berselang-seli rasa bersalah, kecewa hilang teruna ke, apa ke, aku pun tak tau. aku hanya menikmati setiap gerak tari hani di atas tubuhku. sesekali ku lepaskan teteknya. aku ingin lihat keadaaan teteknya yang melambung-lambung lantaran tariannya. begitu asyik.....iramanya disertai dengan keluhan dari mulut hani.... awwww...awwwww.... awwww.... errrmmm... eeerrmmmmm.... eeeerrmmmmm....hani kejang lagi! dia berhenti mengenjut. dia diam seketika, penat la tue! aku masih belum nak terpancut...... lalu aku suruh hani turun dan menonggeng, dia menurut saja apa yang aku suruh, sambil kepalanya diletakkan atas bantal dia menonggeng..... macam dah biasa jea..... hati aku berkata, langsung aku suakan kepala batang aku ke lubang cip*p hani, perlahan2 aku tolak masuk dan hani cuma bertahan. bila kepala dah terlepas masuk hani mengoyang-goyangkan ponggongnya kekiri dan kekanan, lahhh nape pulak amoi nih.... lama kelamaan batangku terus masuk, dan hani mula menghentak kebelakang, masuk habis. sah! macam dia dah penah buat aksi ni. Aku nampak dia selesa, aku lagilah selesa, dan aku mula bertango dengan punggung hani, sedap bukan kepalang, kumasukkan perlahan kusentap keluar cepat, macam2 cara aku buat, hani mengerang, yes...yes....fu*k me....fu*k me.... tue jea yang aku dengar setiap kali batangku menusuk masuk. sambil tangan kananku meramas tetek hani, ibu jari kiriku aku kuis2kan dilubang anus hani, semua ni aku belajar dari filem blue! yes bee.... kat situ beee..... situuu... plssss hani menyuruh aku mainkan lubang anusnya. buleh ke... hatiku berkata.... macam geli jea..... sambil menusuk batangku, aku cuba mengeluarkan sedikit air liurku kelubang anus hani, sedikit licin lalu ku jolok sedikit demi sedikit ibu jari tangan kiri kelubang anus hani, yes bee... yes..... kini dedua lubang hani kena jelajah. akupun naik syok melihatkan tubuh hani dari belakang gitu, sambil bergoyang2, berdenyut-denyut lubang anus hani memicit jariku, aku terus menusuk batangku dan rasanya macam nak sampai kehujung..... hani...bee dah nak keluar ni...... nanti yannngg....nantiiiii..... dia suruh aku menahan. rupanya dia dah hampir sampai jugak, dengan hentakkan yang kuat dariku, tetiba hani mengerang AAAAAAaaaaaauauuuuuuuuuu, dia kejang lagi! dia game lagi! hani tak bergerak, hanya batangku saja didiamkan dalam cipapnya, terasa terkemut2 cip*p hani seperti memamah-mamah batangku. kemudian batangku tercabut dari cip*p hani dan dia tercungap2 terus baring terlentang, sambil melemparkan senyum dia mula mengangkang..... tak tau penat ke amoi ni? badan kami dah dibasahi dengan peluh yang amat sangat, mengalahkan orang bersukan! aku terus mengambil posisi menghadap mukanya dan perlahan2 memasukkan kembali batang aku ke cipapnya, hani hanya memaut leherku sambil menutup mata dan mengetap bibir menikmati tusukan dariku. kadang2 aku lajukan permainan, kekadang aku perlahankan..... terasa segenap batangku dikemut hani, awwuuu, awwuuu, awwuuuuuu suara hani bile setiap kali batangku menjolok cipapnya..... aku cukup suka melihatkan teteknya yang bergoyang tiap kali menerima hentakkan dari ku..... ahhh... ahhhh.... terpacul suara keluar dari mulutku aku meneruskan hentak demi hentakan selaju mungkin, sihani pun mengerang semacam...... hani..... bee dah nak keluar..... sambil terus menghentak, aku rasa bagai nak meletup batang ku dan hani pun memberikan reaksi yang begitu bersemangat untuk aku memuntahkan mani aku...... yes... beee.... yes bee, yes sayanggggg.... give it to me......aku semakin laju menghentak.... laju...laju.... yes...yes.... yes....... bila bebetul nak terkeluar ku
cabut batangku lalu, sambil aku goncang terus.... tue diaaaa crruutttttt...ceerruuutttttt satu, dua, tiga, empat...lima das tembakan yang rata rata tumpah dari hujung dagu hani hinggalah ke teteknya, sampai ke perut dan kepusatnya..... hani duduk dan mencapai batangku, dilurut-lurutnya supaya segala sisa-sisa yang tinggal habis diperah keluar, aku kegelian amat, hani terus saja memasukkan batangku yang berkurangan keras tadi kedalam mulutnya, lalu dihisap dan dinyonyotnya sepuas hati.... aku masih kegelian, apa amoi ni, tak puas lagi ke? jam dah menunjukkan 4.30 pagi.... alamak.... aku kena pegi keja nanti...... ...

No comments:

Post a Comment